یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما دوشنبه ۱۷ آذر

  • دیدگاه شهروند محترم در خصوص دستوری نبودن قیمت در تولید مرغ کاملا درسته، سیاست قیمت دستوری سالهاست شکست خورده. اقتصاد دستور پذیر نیست. نمیدانم تا کی مسئولان می خواهند راه تجربه شده و شکست خورده را امتحان کنند. لطفا تجربه آلمان پس از جنگ را جستجو کنید و ببینید دیگران با شرایط مشابه ما چه کرده اند. دنیا اینها را تجربه کرده و راه حل داده اگر اهل استفاده از تجربه بشری باشیم.
  • از استاندار محترم خواهشمندیم نسبت به سایر طرح های نیمه تمام استان نظیر هتل کویر که زیرساخت مهم گردشگری استان است و با پیشرفت 60 درصدی نیمه کاره رها شده ورود کرده و آنرا حل بفرمایید. پارک موزه دفاع مقدس استان در بلوار صیاد شیرازی بیرجند نیز سال های سال نیمه کاره رها شده است. مجتمع فرهنگی هنری بلوار ناصری بیرجند که شامل کتابخانه و سالن مطالعه میباشد نیز نیمه کاره رها شده است. بیمارستان نیمه تمام مهرشهر، مجموعه گود باستانی مهرشهر و استخر سرپوشیده مهرشهر که با پیشرفت بالای 60 درصد نیمه تمام است. و از همه مهمتر حل مشکل زمینهای پادگان قدیم بیرجند که دقیقا در مرکز شهر بیرجند است و سال های سال مشکل آن حل نشده و زمین های بایر و بلااستفاده اوقاف و بنیاد که چهره نازیبایی به شهر داده و بعضا باعث افزایش قیمت زمین هم شده، مشکلاتی در استان هستند که از شما تقاضای رسیدگی داریم.
  • سلام آوای عزیز من از اهالی کوچه اردیبهشت 2 هستم و پس از چند مرحله نامه نگاری با شهرداری به شما پیام دادم. واقعا جای تأسف دارد که در وسط شهر و منطقه تازه ساز و با وجود ساختمان های چند طبقه انتهای کوچه اردیبهشت 2 هنوز خاکی هست و با اندکی بارندگی چاله های آن پر ازآب میشود.
  • آوا سلام ممنون که مشکلات ما را بگوش ادارات می‌رسانید بنده چند وقت پیش برای انشعاب آب در اداره آب و فاضلاب ثبت نام کردم ولی به بهانه کرونا جوابگو نیستند بارها مراجعه کردم که مامورشان جهت بازدید تشریف بیاورند ولی میفرمایند کسی را نداریم که بفرستیم اداره ای که نمیتوانه کار ارباب رجوع را انجام بده چه فایده ای دارد که در اداره حضور دارند بازهم خیلی ممنون از روزنامه آوا که درد دل ما را مینویسد.
  • از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خواهشمندیم نسبت به بهسازی محوطه اطراف بیمارستان رازی در نبش خیابان معلم رسیدگی فرمایند. انبوه نخاله های ساختمانی انباشته شده در این محل می تواند جایگزین ایجاد محیط درمانی بهتر گردد.

*قیمت شیر به کیلویی 5000 تومان رسیده چرا نظارتی نیست؟ آیا نظارت بر قیمت ها فقط باید به یک کالا باشد؟ مرغ؟ پس شیر چی؟؟ چرا دولت یا وزارت صمت یا تعزیرات بر قیمت ها نظارت جدی ندارند ؟ یه روز مرغ یه روز تخم مرغ یه روز شیر ؟ چرا اتحادیه گاوداران قیمت شیر را افزایش داده ؟؟؟؟

*الان وقت بررسی بودجه سال 1400 در مجلس شورای اسلامی می باشد خواستم که بدینوسیله تذکری به مسئولان ملی، استانی و شهرستانی داده باشم و بخصوص نماینده مردم شریف استان که اکنون وقت پیگیری و چانه زنی در مجلس است تا در آینده نگویند بودجه آن تصویب نشد خدا شاهد است مردم محروم و مظلوم شهرستان خوسف این حقشان نیست که شهرستانشان تنها شهرستان بدون بیمارستان شرق ایران و خراسان جنوبی را یدک بکشد. و این نام را به خود اختصاص دهد و مردم از الفبای زندگی یعنی بهداشت و درمان بی بهره باشند.

  • در ماجرای پیچیده مرغ فقط به معلول پرداخته می‌شود، هر دستگاه حداقل جلوی دوربین است به حلقه‌ی آخر که فروشنده است مراجعه می‌کنند. اما همه می‌دانند قیمت بالای خوراک طیور دام مشکل اصلی گرانی است. مشکل را در بالادست باید پیگیری کرد‌.
  • آوای عزیز لطفا در روزنامه ننویس قرار است باران بیاید هر وقت تو نوشتی هوا بارانی و برفی است هوا آفتابی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت