پیام شما دوشنبه ۱۰ شهریور

  • سلام آوا جان ؛ لطفا منعکس کن این مطالبه ما کشاورزان زعفران کار است که در زمینه زعفران باید کار بشه چرا ما برای کشور ارز آوری داریم باید این چنین تحت فشار باشیم ده ساله ما محصولمون یک قیمته نهاده ها آب و خاک با افزاییش قیمت ها مواجه شدند یک کارگر برای جمع کردن زعفران چند برابر سال گذشته مزد طلب میکند که به حق است اما ما کشاورز چه گناهی کردیم پیاز زعفران هم هیچ خریداری نداره و یا باقیمت پایین خرید میشه وگرنه پس چند دهه قید زعفران کار را میزدیم دیگر خسته شده ایم تمام سود ما به جیب دلال میشه هرکیلو زعفران در آن سوی مرز ها به بالای صد و پنجاه میلیون تومان فروش میشود گناه ما چیست که با قیمت هفت هشت میلیونی می فروشیم؟؟؟؟؟ دیگر خسته شده ایم … امسال محصولمون روی زمین تلف میشه.
  • سلام چند روز تصمیم گرفتم بعد از چند ماه بچه هایم را به پارک ازادی ببرم گفتم از قسمت شمالی وارد پارک بشیم که خلوت تر هست ولی متاسفانه با صحنه هایی رو برو شدم که واقعا دردناک هست اوباش و اراذل و قاچاق فروشان و قمار بازان انجا بودند و حتی با موتور داخل پارک مانور
    می دادند حتی یکی با ماشین وارد پارک شد نهاد های انتظامی کجا هستند که جلوی افراد فاسد و اراذل را بگیرند واقعا مایه شرمساری هست پارکی با ان همه عظمت ولی انتظاماتی نداره.

*سلام روزنامه آوای خراسان جنوبی.کاش در کشور و استان ما فرهنگ شود که مسئولین به جای مراسم کلنگ زنی طرح ها وپروژه هایی که شروع، پایان، اعتبار ومجری آن مشخص نیست مراسم بهره برداری از طرح ها وپروژه ها را جشن می گرفتند تا اعتماد مردم بیشتر می شد و شما نیز به عنوان زبان گویای مردم از چاپ اخبار کلنگ زنی خوداری کنید تا فرهنگ شود.

  • هیچ روش آموزشی جایگزین آموزش حضوری دانش آموزان در مدرسه نمی تواند بشود. آموزش در حیاط مدرسه با گذاشتن سایبان و همچنین آموزش از ساعات بعد از ظهر تا ۱۰ شب به طور شبانه برای راحتی دانش آموزان در حیاط مدرسه می تواند مد نظر باشد.
  • آقای نماینده مجلس حوزه انتخابیه بیرجند . نباید عملکرد خوب عده ای که عمدتا نیروهای محیطی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هستند باعث مصونیت از زیر سوال رفتن بعضی کارکنان تنگ نظری شود که سهوا یا عمدا جلوی پیشرفت سیستم سلامت استان را
    می گیرند.چرا همه استانها تعداد زیادی از نیرو محیطی جذب کردند.اما خراسان جنوبی توانایی استخدام همان سهمیه پیشنهادی وزارتخانه را ندارد؟
  • از آقای سلیمی نماینده انقلابی که به خال زدند و حرف دل مردم را زدند ممنونیم آقایانی که خودشان باید پاسخگو باشند حالا مدعی شده و ژست اپوزیسیون می گیرند.
  • روستای جمالی در فاصله یک کیلومتری دهستان رقه بشرویه راه آسفالته ندارد و هیچگونه عملیات بهسازی و بهسازی معابر در آن انجام نشده از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بشرویه و استان تقاضا داریم به این روستای ۱۰خانواری رسیدگی فرمایند.
  • سلام آوا قصد تائید شخصیت آقای ابطحی که خودش جز متهمان سیاسی است و حتی گویا قانون او را به زندان انداخته را ندارم اما حرفی که از او چاپ کردید درست است تمام بلایا مثل زلزله و سیل های سهمگین و تحریم های شدید و کاهش قیمت نفت در دوره دولت فعلی اتفاق افتاد اما در دوره آقای احمدی نژاد همه چی موافق دولت بود و از قیمت نفت گرفته تا شرایط اقتصاد جهانی همه و همه به دولت وقت کمک می کرد . من ۸۰ درصد مشکلات را ناشی از مدیریت ضعیف دولت می دانم اما واقعا نمی شود این حجم از
    هزینه های تحمیلی به دولت آقای روحانی را هم کتمان کرد ولی در کل باید گفت در خصوص ثبات اقتصادی و سیاسی و بین المللی هیچ دوره ای مثل دوره آقای خاتمی نبود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت