پیام شما دوشنبه۲۶ آبان

  • سلام آوای عزیزم غم خوار همیشگی مردم بیرجند من از تمام بیمارانی که تا کنون مبتلا به کرونا شده اند و شرایط اهدای پلاسما رو دارند خواهشمندم کمک کنن که جون عزیزانمونو نجات بدیم از رسانه ها خواستارم تبلیغ در زمینه اهدای پلاسمارو بیشتر کنن تا مردم ترغیب بشن جان یکسری آدم که نیازمندن به این پلاسما نجات بدهیم.

*با سلام و ادب و احترام: اگر عزیزان مسئول در شهرستان خوسف و استان نظارت بیشتری برروند ساخت و تکمیل بیمارستان توسط پیمانکار در خوسف داشته باشند مردم شریف و متدین خوسف دغدغه نبود بیمارستان و مطالبه بهداشت درمان خود را زودتر عملیاتی و اجرایی خواهند یافت و گرنه با این حرکت کند مردم دچار سختی خواهند شد اکنون همه اعم از مردم و مسئولان همگی می دانند که این پروژه پیشرفت چندانی ندارد و باید سرعت کار بیشتر گردد و جبران شود. خوسف تنها شهرستان شرق ایران و تنها شهرستان خراسان جنوبی است که فاقد بیمارستان است.

  • آقای استاندار شهرداری مرکز استان بودجه ای که از دولت گرفته باهاش نمیشه یک آپارتمان ۷۵ متری توی بیرجند خرید. به نظرتون بیرجند که آبروی یک استان هست و کل مردم استان کم یابیش سالانه از خدمات در این شهر استفاده می کنند.کافی هست تا مشکلاتش رو کم کنند؟
  • آقای ریس جمهور آقای وزیر بهداشت آقای استاندار مشکل ازدیاد کرونا از بازار وکسبه نیست از تجمعاته از مسافرتها از جلسات عروسی و عزا از نماز جماعت و جمعه از دور همیه با تعطیلی و کاهش ساعت کار کسبه جز بدبختی و برشکستگی عده ای کسبه بی کس وکار چیزی عایدتون نمیشه لطفا تجدید نظر کنید.
  • از استاندار محترم خواهشمندیم اولویت کاری خود را بر حل مشکل زمینهای پادگان قدیم بیرجند بگذارند. این مشکل برای آینده تمام شهروندان در استان بسیار ضروری و حیاتی است.

*سلام شبکه های تلویزیون در سجاد شهر هر دو سه روز جابجا میشه شبکه مستند میشه ای فیلم و… .فکر کنم صدا و سیما خیلی بیکاره و میخواد بگه ما هم هستیم؟دلیل این کار چیه؟

  • اداره … بیرجند کارمنداش یکی درمیون کرونا گرفتند همون یک پلاستیک ساده دور میزهاشون نگذاشتند الان بقالی های کوچک هم یک فکری برداشتند.
  • سلام آوا برام سواله چرا مسئولین محترم فکر میکنن کرونا شب کاره؟ این طرح در تابستون شاید جواب میداد ولی الان باید شهرهای درگیر بیماری رو دو هفته تعطیل کنن یکی از مراکز اصلی شیوع بیماری ادارات دولتی است.
  • سلام حال که ظاهرا به فکر جلوگیری از پیشروی ویروس کرونا هستم تا حدی که بانکها رو تعطیل کرده اند. آیا باز بودن گیم نت و بازیهای رایانه ای که روزانه حدود ۲۰ دانش آموز و جوان بدون داشتن ماسک مشغول بازی. یا کارگاههای صنایع دستی مستقر در در مساجد و بقیه کارگاهها و صنوف… لازم است که باز باشند؟ یک نظارتی بفرمایید.
  • از آوا خواهشمندیم گزارشی از وضعیت زندانیان مهریه، افزایش شدید قیمت سکه و مهریه های نجومی تهیه کنید.بدهکاران مهریه به خاک سیاه نشسته اند.
  • سلام ۹ ماهه به اسم کرونا زندگی مردم فلج شد … دولت همش ازمردم میخواهدپروتکلها را رعایت و در خانه بمانند. حالا دولت چه کاری برای مردم انجام داده.گوجه فرهنگی از ۳ هزارتومان به ۱۷هزارتومان رسید فقط یک قلم مثال زدم. چرا قبوض ها و بیمه ها را حداقل یکماه نبخشیدین. چرا بحساب مردم کمک خرج زندگی واریز نمی کنید. چرا بخشیدن و گذشت را بلد نیستین. فقط از مردم به بهانه های مختلف پول جدا می کنید. حالاکه بیشتررعایت می کنند چرا فوتیهای کرونا بیشترشده. گرفتن پول به عنوان نزدن ماسک و نبستن مغازه ها یاد دارین همت شما کجا رفته.کسی که روزمزد یا شغل کم درآمد دارد حالا شده مرده متحرک نابود شدن….حرف نزنیدعمل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت