پیام شماسه شنبه ۱۸آذر

  • با مطلبی که گفته بود مافیای پنهان را رسوا کنید کاملا موافقم همین الان باندهایی قوی در حال فعالیت هستند نمونه مشخص آن در بحث توزیع نهاده های دامی هست که باعث افزایش سرسام آور قیمت مرغ شد به نظرم به غیر از مافیا و باند ها انتصاب مسئولین و افراد به عرضه و نالایق از باند بازی نیز خطرناک تر هست این ها فقط به فکر این هستند ساعت اداری تمام شود تشریف ببرند منزل به زندگی برسند متاسفانه اثر بخشی و کارایی صفر است !
  • آوای عزیز سلام …. افزایش افسار گسیخته قیمت بلیط اتوبوس نشان از عدم نظارت داره، مسیر تهران بیرجند قیمت ها کاملا دل بخواهی و بدون ضابطه هستش و این امر موجب شده که قیمت بلیط ۱۷۷ هزار تومن بشود. لطفا این رو بازتاب کنید تا بلکه پیگیری شود.
  • بررسی وضعیت نهاده های دامی در دادگستری استان در دست بررسی هست و دادستان محترم شدیدا این موضوع را پیگیری میکند انشا ا… به زودی خبر های بهتری خواهیم شنید
  • با سلام و احترام از مسئولین استانی علی الخصوص اداره محترم آب وفاضلاب درخواست عاجزانه داریم قبل از اینکه لوله ها ، مخازن و تجهیزات بکاررفته مستهلک شود و از چرخه ی مصرف خارج شود و هزینه ی مضاعفی ایجاد کند نسبت به افتتاح پروژه و آبدار کردن مسیر اقدام نمایند.لازم به ذکر است بالغ بر ۹۰ درصد پروژه شامل خط انتقال، ایستگاه های پمپاژ ، مخازن ، پمپ ها و…. در همان سال اول خریداری و انجام شده ولی وصل انشعابات انجام نشده است و تاکنون بالغ بر چندین و چند ماه از قول مسئولین می گذرد ولی هیچ کدام عملی نمی شود . این طرح که قرار بود مشکل گشای اهالی رنج دیده و زحمتکش روستای حسن آباد باشد مشکلی که حل نکرده باعث ایجاد مصائبی از جمله عدم اجرای طرح هادی روستاو سنگفرش نمودن کوچه ها و…. شده است. این طرح مقررشده بود ازسال ۹۷ در هر مناسبت مهم پیش رو افتتاح شود و آخرین قول مسئولین محترم اداره آب وفاضلاب به مهر ۹۹ باز میگردد که انگار باید اهالی روستا این آرزو را با خود که از سال۱۳۷۳درحال پیگیری
    می باشد به دیار باقی ببرند. کما اینکه تعداد زیادی از اهالی که از پیگیری کنندگان این طرح بوده اند اکنون در جمع اهالی روستا حضور ندارند.

*چطور اعلام کردند آموزشگاهای آموزش رانندگی تعطیل است ولی در بیرجند کار می کنند.

  • از مسئولان مخابرات خواهشمندیم یک نظری به وضعیت آنتن‌دهی تلفن همراه در روستای برمنج در ۳۵ کیلومتری شهرستان خوسف بیندازند واقعا آنتن دهی خیلی ضعیفه و فقط در نقاط خاصی از روستا امکان ارتباط وجود دارد .

*ورودیه شهر بیرجند از تقاطع غدیر، تپه ی یایه یکم تا زیرگذر فرودگاه؛ به دلیل محدودیت های کرونایی خیلی شلوغ و تنگ هست. از مسئولان ستاد کرونای استان خواهشمندیم خودروهایی که از سمت شوکت آباد قصد ورود به شهر بیرجند را دارند در محل سردخانه؛ مورد بازرسی قرار بگیرند.

  • با سلام من یک باز نشسته هستم برای کار اداری از تاریخ ۴ /۹۹/۹ چندین نوبت به سازمان… مراجعه متاسفانه در سازمان قفل و آیفونها هم خراب بود سوال من اینست که سازمان کلا تعطیل است چرا درب سازمان اطلاعی جهت راهنمایی مراجعه کنندگان نصب نگردیده البته مطمئن نیستم که کسی پاسخگو باشد لذا گفتم شاید شما موضوع پیگیری نمایید.

*سلام حدود چهارماه قبل یک در خواست جهت دارالایتام به فرماندا‌ری بیرجند تحویل ومدارک لازم را تحویل واحد مردم نهاد نمودیم هر دفعه که مراجعه یک سری آقای … کرونا گرفته یک دفعه آقای … کرونا گرفتند و جلسه تشکیل نشد هم اکنون هر دو بزرگوار ‌بهبود پیدا کرده‌اند ولی تاکنون کسی پاسخگو نمی باشد وقتی فرمانداری یک درخواست پس چهار ماه پاسخگو نمی باشد انتظار از دیگر‌ ادارات ؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


امین جم – جلسه گرامیداشت هفته کار و گارکر و تجلیل از کارگران نمونه زنجیره

بیشتر

بهروزی فر – شمارش معکوس لحظه های برزخی دو کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

سیل چند روز پیش در استان خسارات های زیاد مالی فراوانی به بار آورد و

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت