پیام رهبری در پی اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر (ص): گناهی نابخشودنی بود

مقام معظم رهبری در پیامی، اهانت اخیر یک نشریه فرانسوی به ساحت نورانی پیامبر اعظم (ص) را محکوم کردند. در بحشی از این پیام آمده است : گناه بزرگ و نابخشودنی یک نشریّه‌ فرانسوی در اهانت به چهر‌ه‌ نورانی و قدسی حضرت رسول اعظم (ص) بار دیگر عناد و کینه‌ شرارت‌بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه‌ مسلمانان را آشکار ساخت. بهانه‌ آزادی بیان برای محکوم نکردن این جرم بزرگ که از سوی برخی سیاستمداران فرانسوی گفته شده کاملاً مردود و غلط و عوام‌فریبانه است.

میرلوحی: بیشتر اصلاح طلبان به دنبال نامزد اجاره ای برای ۱۴۰۰ نیستند

عضو شورای سیاست گذاری اصلاحات با اشتباه
خواندن فکر اصولگرایان که نمی توانند قشر خاکستری را به سوی خود جذب کنند، اظهار کرد: بیشتر اصلاح طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰ به دنبال نامزد اجاره ای نیستند. میرلوحی درباره سرخوردگی رأی دهندگان خاطرنشان کرد: ما دیگر طرفدار حمایت از نامزد غیراصلاح‌طلب و به اصطلاح اجاره‌ای در ۱۴۰۰ نیستیم.

دولت ۱۴۰۰ باید دولت ائتلافی باشد

کنعانی‌مقدم، چهره سیاسی اصولگرا گفت: تا حدودی ساده اندیشی است که انتخابات ۱۴۰۰، انتخابات یک جریانی باشد. پیشنهاد ما این است که هر کسی می‌ خواهد وارد این عرصه شود دنبال این باشد که دولت ائتلافی تشکیل دهد، چرا که کشور را با یک جریان نمی‌توان مدیریت کرد و باید همه جریان‎های مختلف حضور داشته باشند.

سُفره دل ضرغامی باز شد

رئیس سابق صدا و سیما، با ابراز نگرانی از «ریزش‌ها و رویش‌ها»، خود شاقول پنداری را عادت بدی دانست که برخی نیروهای انقلابی به آن دچار شده‌اند. ضرغامی با ابراز تاسف از برخی کج سلیقگی‌ها اظهار کرد: تنگ کردن دایره خودی‌ها، پایان ندارد. امروز انقلابی‌ترین نیروهای ارزشی به دنبال مرزبندی با هم هستند. آن هم بر سر عناوینی که با گفتگو و همدلی به راحتی حل می‌شود. گفتگو و مدارا با جدی ترین منتقدان درون نظام می‌تواند به رفع سوء تفاهم با کاهش کینه و نفرت و هماهنگی حداقلی برای پیشبرد اهداف نظام منجر شود.

مهم‌ترین چالش کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ از دیدِ معاون احمدی‌نژاد

معاون پارلمانی دولت احمدی نژاد گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باید برای بهبود شرایط اقتصادی و برون‌رفت از وضعیت فعلی برنامه عملیاتی ارائه کنند. میرتاج الدینی افزود: این بار اقبال مردم به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اقبال سیاسی نخواهد بود بلکه عملیاتی خواهد بود و به سمت کسانی خواهند بود که برنامه عملیاتی و نه شعاری و پوپولیستی برای برون رفت از شرایط فعلی داشته باشند.

جوادی حصار: اشتباه کردیم که روحانی را به عارف ترجیح دادیم

جوادی‌حصار، فعال اصلاح طلب و عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: در انتخابات قبل از خاتمی خواستیم تا با کمال رفاقت، رقابت سیاسی را تعریف کند. در واقع کاری کند که دولت خود را وامدار اصلاح‌طلبان بداند. به گمان من در این زمینه غفلت بزرگی صورت گرفت. غفلت مهم‌تر این بود که بدون هیچ امکان‌سنجی معناداری روحانی بر عارف ترجیح داده شد. من فکر می‌کنم اگر آن ترجیح اتفاق نمی‌افتد شاید شرایط کشور متفاوت بود.

در انتخابات فقط اعتراض به اصولگراها نبود، اول اعتراض به اصلاح‌طلب‌ها بود

فائزه هاشمی در گفتگو با همشهری گفت : ما در ۳ انتخابات تقریبا برنده شدیم اما فرصت‌سوزی عظیمی توسط خود اصلاح‌طلب‌ها صورت گرفت و شرایط را به اینجا رساند که دیگر کسی حاضر نشد بیاید و رأی بدهد. به نظر من رأی ندادن در دوره اخیر انتخابات فقط اعتراض به اصولگراها نبود، اول اعتراض به اصلاح‌طلب‌ها بود. اگر وضعیت ‌همین‌ جوری پیش برود، ریاست‌جمهوری را هم اصولگراها می‌گیرند.

هاشمی‌طباء: در انتخابات ۱۴۰۰ یک کاندیدای پوپولیست رأی می‌آورد

کاندیدای ریاست جمهوری ۱۳۹۶ می‌گوید: یک اصولگرا با میزان مشارکت پایین مردم همچون انتخابات مجلس و با طرح شعارهای پوپولیستی رئیس جمهور بعدی خواهد بود. هاشمی طباء افزود: بعید است مردم به چهره جدید رأی بدهند.

تاجرنیا : آنچه ما امروز شاهد هستیم، ذبح روح جمهوریت است

تاجرنیا فعال اصلاح طلب با اشاره به طرح اصلاح قانون انتخابات گفت: آنچه ما امروز شاهد هستیم، ذبح روح جمهوریت است و پیشنهاداتی که قید شده به جای حل مشکل و چالش، بیشتر باعث پیچیدگی و سخت ‌شدن مشکلات می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرماندار شهرستان زیرکوه نیز به خبرنگاران گفت: تاکنون یک هزار میلیارد تومان خسارت به حوزه

بیشتر

سربازی – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس در آئین تجلیل از خیرین مدرسه

بیشتر

دادرس مقدم – «همه ما برای بارش باران دعا می‌کنیم اما غافل از آنکه خدا به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت