پست ۴۰۰ کیلو وات برق، اولویت شهرستان فردوس درراستای سرمایه گذاریهای جدید

سربازی – فرماندار فردوس در گفت و گو با خبرنگار آوای خراسان جنوبی گفت: با توجه به اهمیت فراوان تامین برق برای سرمایه گذاری در شهرستان فردوس و از طرف دیگر اتمام ظرفیت برق موجود جهت صنایع، اولویت مهم ما تامین زیرساخت برق برای سرمایه گذاران می باشد.

مهدی روشن تصریح کرد: با توجه به سرمایه گذاری ۷ میلیارد تومانی که سال گذشته در حوزه فرآوری معادن و بخش کشاورزی و مجوزهایی که صادر شد، عملا ظرفیت تامین برق صنایع شهرستان تکمیل و نیازمند زیرساخت جدید در این بخش می باشیم.

وی تاکید کرد: تقاضای سرمایه گذاریهای جدید و ظرفیت معادن و صنایع شهرستان، می طلبد تا برای توسعه برق و ایجاد پست ۴۰۰ کیلو وات و سایر ملزومات مانند خط انتقال تصمیم گیری و پیگیریها لازم انجام شود و یکی از درخواست جدی شهرستان فردوس در سال جدید است.

فرماندار فردوس عنوان کرد: بر اساس نیاز شهرستان دربخش فرآوری معادن بنتونیت، کائولن، سرب، روی و مس و صنایع مرتبط با معادن به تامین برق، ایجاد این پست برق اولویت مهم شهرستان در سال جدید است که امیدواریم با تلاش مدیران و پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مجوز لازم صادر و زمینه اشتغال و سرمایه گذاری بیشتری در فردوس فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت