پرداخت ۳۰ لیتر بنزین ماهانه به هر فرد در طرح مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس با تشریح جزییات طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار، از الزام دولت به خرید باقیمانده سهمیه سوخت مردم با ۹۰ درصد قیمت فوب خلیج فارس خبر داد. احمد امیرآبادی فراهانی گفت: براساس این طرح ماهانه به هر فرد ۳۰ لیتر بنزین سهمیهای پرداخت خواهد شد که به کارت سرپرست خانوار واریز میشود، و سرپرست فرصت دارد تا پایان ماه آن را مصرف کند. نماینده مردم قم با تاکید بر اینکه در این طرح قیمت سی. ان. جی و گازوئیل گران نخواهد شد، افزود: تاکید داریم که سرانه مورد نیاز حمل و نقل عمومی گران نشده و سهمیه بنزین هم به تاکسیها تعلق گیرد. وی افزود: اگر نفت گران شود و قیمت فوب افزایش پیدا کند کسی که مصرف بنزین کمتری دارد پول بیشتری دریافت خواهد کرد. ما بنزین به کسی نمیدهیم بلکه یارانه بنزین میدهیم.

واکنش وزارت بهداشت ایران به واکسن کرونای روسی

معاون کل وزارت بهداشت درباره واکسن کرونای روسی گفت: مطمئن باشید اگر واکسنی برای کرونا در دنیا تولید شود و کیفیت لازم را داشته باشد، آن را برای مردممان تهیه خواهیم کرد. وی افزود: وزارت بهداشت ایران به دو صورت میتواند درباره این واکسن صحبت کند؛ یکی از طریق سازمان بهداشت جهانی است؛ به طوری که این سازمان تاییدیههای لازم را برای این واکسن اعلام کند و دیگری از طریق همکاریهای دوجانبه با روسیه است.

تأخیر در واریز پول فروش سهام عدالت را به وزارت اقتصاد گزارش کنید

فروشندگان سهام عدالت چنانچه با تأخیر غیرمعمول در واریز مبلغ حاصل از فروش سهام عدالتشان مواجه شده اند به وزارت اقتصاد پیام بدهند. فروشندگان می توانند مشکل خود را در بخش ارتباط مستقیم با وزیر اقتصاد در پورتال mefa.gov.ir تبا درج مشخصات فردی، شماره تماس و کد هویت ملی مطرح نمایند.

جزئیات مالیات از خریداران سکه

سازمان امور مالیاتی نحوه و جزئیات اخذ مالیات از خریداران سکه در سال ۹۸ را مشخص کرد. بر این اساس تا ۱۰ سکه مشمول مالیات نمی شود ، تا ۳۰ که به ازای هر سکه ۲۰۰ هزار تومان ، تا ۵۰ عدد سکه به ازای هر سکه ۵۲۰ هزار تومان و نسبت به مازاد ۵۰ سکه تا ۱۸۵ عدد به ازای هر قطعه سکه ۶۵۰ هزار تومان مالیات مقطوع محاسبه و از خریداران اخذ می گردد.

جرایم گرانفروشی به جیب کی میرود؟

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در رابطه با اینکه جرایم گرانفروشی به جیب چه کسی می رود اظهار کرد: هیچ مبلغ و جریمه ای به جیب سازمان تعزیرات نمی رود بلکه تمام این جرایم به خزانه دولت واریز می شود.

آغاز پیش فروش نفت به مردم از یکشنبه

فروش اوراق سلف نفتی یک شنبه ۲۶ مرداد ماه در تالار بورس انرژی آغاز خواهد شد. اوراق سلف نفتی دو ساله و سر رسید قرارداد ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ است. بر اساس اطلاعیهای که منتشر شده در اینروز ۵۲۹ هزار ۳۱۲ بشکه نفت خام سنگین ایران عرضه خواهد شد. قیمت هر بشکه ۹۴۴ هزار و ۶۲۲ تومان تعیین شده است.

منتظر سقوط آزاد بورس باشیم؟

از اوایل هفته جاری با انتشار خبر لغو عرضه صندوق دارا دوم و بگومگوی رسانهای میان سازمان خصوصی سازی و وزارت نفت روند نزولی در پیش گرفت و از ابَر کانال ۲ میلیون واحد، به کانال ۱ میلیون واحدی بازگشت؛ اما عصر دیروز وزیر اقتصاد از تصمیمی تازه برای عرضه دارا دوم در روز چهارشنبه ۵ شهریور خبر داد که سبب شد کارشناسان، احتمال افزایشی بودن معاملات بازار بورس را پیش بینی کنند. یکی از کارشناسان اما پیش بینی می کند که با وضعیت موجود بازار همچنان نیز در فاز نوسانی باقی بماند و سیاست یک گام به پیش و دو گام به پس را در دستور کار داشته باشد.

پرداخت یارانهها به قوت خود باقی است

سخنگوی دولت در واکنش به این خبر که اعلام کردهاند که تغییرات یارانهای در راه است، آیا در پرداختها تفاوتی ایجاد خواهد شد، اظهار کرد: موضوع را از دکتر نوبخت پیگیری کرده است و موضوع تغییرات در پرداخت یارانهها در ذیل موضوع اصلاح ساختار مطرح است. ربیعی البته تأکید کرد پرداخت یارانه نقدی و کمکهای معیشتی بدون وقفه ادامه خواهد یافت.

نرخ سود سپردههای بانکی زیاد شد حداقل سود ۱۴ درصد

بانک مرکزی در راستای افزایش نرخ سود در بازار بین بانکی، و هدایت نرخ تورم به سمت نرخ تورم هدف، نرخ سود سپردهگذاری بانک مرکزی را با ۱ واحد درصد افزایش، ۱۴ درصد برای سپرده گذاران تعیین کرد.

مورد عجیب بازار خودروکشور،حواله خریدار دارد،خودرو نه

خبرآنلاین نوشت :افزایش قابل توجه قیمت خودرو در سال جاری، زمینه را برای رکود معاملات در بازار خودرو فراهم کرد ولی نکته عجیب در بازار خودرو اما این روزها رونق ادامه دار خرید و فروش حواله در بازار خودرو است، خرید و فروش حواله در حالی اتفاق میافتد که بررسیها نشان میدهد خودروسازان بارها نسبت با عواقب این خرید و فروش هشدار داده و آن را غیر قانونی اعلام کردهاند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت