یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

پبام شما چهارشنبه ۱۲آذر

  • دغدغه کاسب قانونمندی که چاپ کردید واقعا حرفتون درسته. من که مغازه ها رو رصد میکردم بسیاری از آنها در گروه شغلی ۱ نبودن ولی باز بودن.
  • اگر استاندار محترم در این حرف خودشان جدی هستند، که نباید شهر توسعه افقی داشته باشد، اول باید فکری به حال زمینهای فراوانی که در سطح شهر به صورت بایر رها شده بکنند زمینهایی که جلوه شهر را به بدترین وضعیت کشانده و اکثرا هم متعلق به بنیاد مستضعفان یا اوقاف یا خوانین و ملاکین قدیمی صاحب نفوذ است ، حتی در قلب شهر بیرجند شاهد این صحنه زشت هستیم ، به عنوان مثال زمین متعلق به بنیاد مستضعفان در میدان سوم مدرس، روبروی پارک توحید ، جنب سازمان تبلیغات اسلامی و حل معضل ریشه دار زمینهای رها شده بنیاد مستضعفان و اوقاف در سطح شهر بیرجند از حیطه اختیارات و قدرت شهردار محترم و زحمتکش بیرجند خارج است و صرفا در توان استاندار محترم قرار دارد آنهم به شرط پیگیری جدی و مستمر تا حصول نتیجه ، چرا که مسئولین استانی پیشین هم بعضا در مصاحبه‌هایشان از حل این معضل سخن گفتند اما سالهاست به دلایل نامعلوم این دمل چرکین بر چهره شهر بیرجند درمان نشده باقیمانده و هیچکس هم یارای مقابله با این ملاکین جدید ذی نفوذ ، در کنار ملاکین قدیمی را ندارد، حتی استانداران متعددی که آمده‌اند و رفته‌اند !!!
  • خبر زدین که قیمت مسکن 10 درصد میاد پایین وقتی بالا می ره ماشاا… 100 درصد میره بعد می خواد بیاد پایین فقط 10 درصد ؟ کاش حوزه مسکن و خودرو هم یک ناظر از باب قیمت داشت تا این اتفاقات نمی افتاد و هر کسی برای خودش یک قیمت تعیین نمی کرد.
  • *سلام آوا جان به گوش مسئولین برسان بنده کارگرم خانمم مریض هست رفتم آزمایش یک آزمایش میگن هشتصد هزار تومان من از کجا بیاورم با این وضعیت بیکاری در جلوی خانواده نمیتوانم سربالا بیاورم شب روز کارم شده گریه.
  • اگه دقت کنین شهر بیرجند از زمانی که
    مرکز استان شده تنها تفاوت عمده ای که کرده قد کشیدن ساختمانهای شهر بوده که آن هم توسط مردم اتفاق افتاده، البته تکمیل شدن بلوار پیامبر اعظم و باز شدن بلوار شهید ناصری شاید عمده ترین تغییر از سوی مسئولین شهر بوده، واقعا چرا با وجود مرکز استان شدن و همچنین افزایش جمعیت شهر بیرجند فکر اساسی برای حل معضل ترافیک شهر از جمله تعریض خیابانها و ایجاد تقاطع های غیر همسطح نمیشود؟ تا هم دغدغه مردم کمتر شود و هم چهره شهر کمی متحول شود،همچنین سوال اینجاست با وجود زمینهای خالی بسیار در اطراف شهر بخصوص در دو سمت شرق و غرب، چرا بیرجند از زمان استان شدن کوچکترین توسعه ای به لحاظ مساحت پیدا نکرده (البته بجز اضافه شدن اجباری مهرشهر)و فقط ارتفاع ساختمانها در خیابانها و حتی کوچه های هشت متری اضافه شده که تبعات آن جای بحث زیادی دارد.
  • سلام آوا خوش به حال بچه های مرکز
    استان که همه امکانات دارند. در منطقه خوسف هیچ کس به فکر ما نیست هرسال نتایج کنکور بدتر از سال گذشته … دبیران خوب مشاوران خوب همه چیز در بیرجند ما واقعا فراموش شده ایم .. همه درخوابن مخصوصا مشاورین ما…
  • با سلام دانشجوی رشته مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد هستم ورودی جدید (۹۹) باتوجه ب اینکه ترم با تاخیر آغاز شده و کلا مجازیه و هزینه های ناشی ازمجازی بودن آن، به چه دلیل دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند شهریه ثابت رو نسبت به ترم پیش با افزایش دوبرابری و تعداد واحد انتخابی کم (۱۷) برای دانشجویان جدیدالورود قرارداده است؟ در این شرایط سخت کرونایی اعتراضم کردیم گفتند کسی شما را اجبارنکرده ثبت نام کنین.
  • هر چند به آمار مسئولین اعتمادی ندارم ولی اگر واقعا آوا می گه که رعایت مردم اثر گذاشته من هم فکر می کنم با کمی صبر می شود نجات پیدا کرد. امیدوارم هر چه سریعترکرونا را بیرون کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت