پامپئو: مقایل ایران قدرت جواب می دهد نه مماشات

وزیر امور خارجه آمریکا در سخنرانی بامداد شنبه خود از اتخاذ نحوه‌ی رویارویی جدید ایالات متحده با ایران خبر داد.مایک پامپئو، اعلام کرد که دولت آمریکا پس از خروج از برجام به کلی سیاست جدیدی را در قبال ایران در پیش گرفته است.پامپئو اظهار کرد:«ما از اساس اقدام به تغییر رفتار و روش مقابله با ایران کرده‌ایم.» وی افزود، ما می‌دانیم که توافقنامه هسته‌ای منابع بیشتری را در اختیار ایران قرار داد تا به ایجاد تهدید علیه ایالات متحده و کشورهای خاورمیانه بپردازد.وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد که در مقابل کشورهایی مانند ایران «فقط قدرت جواب می‌دهد نه مماشات.»پامپئو ضمن اعلام اتخاذ سیاست جدید در قبال ایران، گفت این سیاست ایران را از پول بی‌بهره ساخته و پناهگاه‌های دیپلماتیک را از تهران گرفته و جلوی ستیزه‌جویی را می‌گیرد. شمخانی دبیر شورای‌عالی امنیت ملی هم خطاب  به پامپئو   در صفحه توئیتر خود نوشت: بیش از ۴۰ سال است که همه قدرت خود را برای شکست ایران به‌کار برده اما همچنان ناکام هستید. اعتراف به شکست مقابل ایران قدرتمند بهتر از لاف‌های احمقانه و بی‌پشتوانه است.

قانون انتخابات شوراها اصلاح می شود

عضو کمیسیون شوراهای مجلس از تصویب کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات شوراهای شهر و روستا،  خبر داد. ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات شوراهای شهر و روستا خبر داد و گفت: در جلسه اخیر کمیسیون کلیات طرح مذکور به تصویب رسید و برای بررسی کارشناسی به کارگروه ویژه ارجاع شد.

جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی به پاریس منتقل شد

«محسن بهاروند»، معاون حقوقی وزارت امور خارجه، در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی گفت: جعبه سیاه دیروز توسط مسئولین سازمان هواپیمایی کشوری و یک نفر از قضات به پاریس منتقل شد و روز دوشنبه عملیات خوانش آن شروع خواهد شد.

فرار از کشور معاون احمدی نژاد صحت دارد؟

عبدا… پور، وکیل حمید بقایی گفت پس از تصادفی که موکل بنده در غرب کشور داشت هم اکنون با اجازه و نظر پزشکی قانونی خارج از زندان در حال تکمیل روند درمان خود است. برخی شایعات وجود دارد که وقتی بقایی غرب کشور تصادف کرده در حال خروج از کشور بوده است، اما اگر کسی قصد فرار از کشور را داشته باشد با خودروی شخصی خود این کار را انجام می‌دهد؟

غریبآبادی: تصمیم ایران و چین خردمندانه است

کاظم غریب آبادی در صفحه اینستاگرام خود در خصوص سند راهبردی همکاری های ۲۵ ساله ایران و چین نوشت: جمهوری اسلامی ایران تحت شدیدترین تحریم های ظالمانه و غیرقانونی رژیم آمریکا قرار دارد. تصمیم ایران و چین خردمندانه است.

توصیه احمد توکلی ؛مردم را باید قانع کنیم

احمد توکلی گفت: کسی مرتکب جرمی می‌شود، باید به این جرم رسیدگی شده و متناسب با جرم مجازات شود. اشکالی که اینجا به وجود آمد، عدم شفافیت است. فکر می‌کنم باید از تأخیر در اطلاع‌رسانی عذرخواهی کنند. انتظاراز قوه قضائیه این است که قوانین را به درستی اجرا کنند، اگر باید آزاد شوند، آزاد کنند و اگر باید اعدام شوند، مردم را قانع کنند با اطلاع‌رسانی و شفاف سازی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


عملیات انفجار و خاکبرداری قطعه ۱۸ پروژه راه آهن بیرجند- قاین- یونسی که از آروزهای

بیشتر

بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت