وزیر بهداشت: پروازها به مقصد انگلستان را لغو کنید

وزیر بهداشت،، در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی، به منظور رعایت اقدامات احتیاطی برای مقابله با نوع جهش‌یافته ویروس کرونا در برخی کشورها، خواستار لغو پروازهای خطوط هوایی شرکت‌های ایرانی به مقصد انگلستان شد.

آغاز تست انسانی واکسن ایرانی کرونا

محقق اصلی پروژه تولید واکسن ایرانی کرونا و عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا با اشاره به جزییات فاز اول انجام تست انسانی واکسن کرونای ایرانی، گفت: احتمالا فاز اول تست انسانی این واکسن از هفته اول دی ماه آغاز می‌شود.

کاهش قیمت گوشت مرغ تداوم دارد

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، گفت: با توجه به افزایش نظارت‌ها و تخصیص نهاده‌های دامی وارداتی با ارز دولتی به تولیدکنندگان واقعی کاهش قیمت گوشت مرغ طی روزهای آینده نیز تداوم دارد. عسکری در خصوص روند کاهشی قیمت مرغ در بازار و توزیع نهاده‌ها، گفت: در حال حاضر با توجه به نظارت‌های میدانی و فشارهای اعمال شده از سوی مجلس شورای اسلامی و کمیسیون کشاورزی روند توزیع نهاده‌های دامی وارداتی با ارز دولتی ساماندهی شده است.

پرداخت سود سهام عدالت

سخنگوی شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت، گفت: سهامداران سهام عدالت که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند تا پایان سال به صورت تجمیع شده، سود سهام ۳۶ شرکت بورسی را دریافت می‌کنند. حیدری افزود: از مزایای انتخاب روش غیر مستقیم سهام عدالت، نحوی پرداخت سود سالانه سهام شرکت‌ها بصورت تجمیع شده است افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده اند باید برای دریافت سود سهام به ۳۶ شرکت بورسی مراجعه و از چگونگی دریافت سود خود مطلع شوند.

مجوز مجلس به دولت برای واگذاری قطعی زمین های مسکن مهر

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: به دولت مجوز داده می شود تا زمین های ۹۹ ساله مسکن مهر را در صورت تقاضای صاحبان واحدها به صورت قطعی به آنان واگذار کند. وی همچنین تصریح کرد: بسیاری از ساکنان مسکن مهر در بخش‌های مختلف کشور از نبود مسجد، مراکز بهداشتی، پاسگاه، پایگاه بسیج، ورزشگاه و مراکز اداری گلایه مند هستند که براین اساس طبق مصوبه امروز وزارت راه و شهرسازی موظف به اختصاص زمین رایگان در این بخش‌ها برای ساخت این مراکز شد.

قیمت شانه تخم‌مرغ معادل یارانه ماه

مشرق نوشت: قیمت تخم مرغ در واحدهای صنفی پس از چند ماه ثابت ماندن دوباره دچار نوسان شده و این بار تا ۵۰ هزار تومان نیز در ازای هر شانه افزایش پیدا کرده است.بررسی های میدانی حاکی از آن بوده که قیمت هر شانه تخم مرغ در واحدهای صنفی سطح شهر متفاوت است به طوری که واحدها از شانه ای ۴۳ تا ۴۹ هزار تومان قیمت می دهند که این موضوع بوی دلال بازی و سودجویی برخی افراد در زنجیره تولید تا مصرف را می دهد.

ادامه ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌ها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: تردد خودرو‌های شخصی از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح در شهر‌های گروه نارنجی ممنوع است و همچنین ورود پلاک‌های غیر بومی و خروج پلاک‌های بومی از شهر‌های گروه نارنجی ممنوع است. سرهنگ شیرانی بیان کرد: این طرح تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و هر گونه تغییر وضعیت پس از جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌شود و در صورت تردد غیر مجاز خودرو‌های شخصی در معابر شهری در ساعات ممنوعیت تردد، تخلف توسط دوربین‌های ثبت تخلف ثبت و جریمه صادر می‌شود.

نیمی از مستاجران در کشور
وام ودیعه مسکن گرفتند

نزدیک به ۱۵۰ هزار نفر، معادل نیمی از مستاجران توانستند تا پایان آذرماه وام ودیعه مسکن دریافت کنند. از مجموع ۳۰۲ هزار و ۳۳۴ متقاضی دریافت وام ودیعه تاکنون ۱۴۸ هزار و ۲۱۵ نفر (نزدیک به ۵۰ درصد) توانسته‌اند این تسهیلات را دریافت کنند. اعتبار پرداخت شده برای وام متقاضیان تاکنون بیش از سه هزار و ۶۰ میلیارد تومان بوده است. مبلغ وام برای کلان‌شهرها ۳۰ میلیون و برای دیگر شهرستان‌ها ۱۵ میلیون تومان با سود ۱۳ درصد در نظر گرفته شده است. متقاضیان باید پس از یک سال اصل ودیعه را به بانک بازگردانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: مدیریت بحران در بخش های پیشگیری و آمادگی

بیشتر

محمدی- کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی از ورود سامانه جدید بارندگی از اواخر وقت

بیشتر

جم – چند روز پیش خبری از جلسه شورای شهر بیرجند رسانه ای شد که اذهان

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت