یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

وزیر راه: خانه خالی خود را بدهید، زمین مرغوب بگیرید

وزیر راه و شهرسازی گفت: کسانی که دارای واحدهای مسکونی خالی یا طرحهای نیمهتمام هستند اگر واحد خود را در اختیار طرح اقدام ملی مسکن قرار دهند، زمین مرغوب شهری میدهیم تا مجددا ساخت و ساز کنند. اسلامی افزود: طراحی سامانه ملی املاک و اسکان علاوه بر آنکه پایگاه اطلاعاتی و قدرت تجزیه و تحلیل ما را برای برنامهریزی در بخش مسکن واقعبینانه میکند، به ما در شناسایی افراد دارای توانایی و قدرت ساخت و عرضه مسکن دارند نیز کمک میکند تا از این طریق این افراد را نیز در مدار ساخت و تولید مسکن قرار دهیم. وی افزود: اجرایی شدن این سامانه از تهاجم سرمایههای غیرمولد به بخش مسکن کمک میکند.

خبر خوب وزیر اقتصادبرای بازار سرمایه

وزیر اقتصاد گفت: دولت تا پایان سال برای بازار سرمایه برنامه ریزی خوبی کرده و تا پایان آذر ماه سهام 7 شرکت بزرگ وابسته به وزارت صنعت در بورس عرضه میشود. دژپسند با بیان اینکه دولت در خصوص عرضه شناور یک مصوبه طلایی صادر کرده گفت: هر زمان بازار سرمایه زمینه مناسبی برای عرضه داشته باشد این مصوبه اجرایی خواهد شد. وی همچنین گفت: سهام شرکتهای حاضر در سهام عدالت ارزندگی بسیار بالایی دارد و مردم نباید به سرعت راجع به فروش آن تصمیم بگیرند

سختترین پاییز تاریخ رقم می خورد

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در پایتخت، با بیان اینکه طبق مطالعات جهانی پاییز نگرانکنندهای را پیش رو خواهیم داشت، گفت: پاییز امسال سختترین پاییز معاصر خواهد بود.

یک توصیه به تازه واردهای بورس

حرکت بازار سرمایه در روزهای اخیر بر مدار نزولی بود و حتی روز گذشته که شاخص کل این بازار کمی صعودی شد، باز هم شاهد روند نزولی برخی سهم ها از جمله پالایشی بودیم. در این راستا یک کارشناس بازار سرمایه ضمن تحلیل دلایل روند نزولی بازار، به سهامداران و مخصوصا تازه ورودها توصیه کرد فعلا نه سهم بخرند و نه سهم بفروشند.

مساحت کلاس و تراکم، شروط تصمیم گیری برای حضور دانش آموزان

وزیر آموزش و پرورش در خصوص بازگشایی مدارس گفت: متناسب با تعداد دانشآموز، مساحت کلاس و امکان رفت و آمد، برای حضور دانشآموزان در مدارس تصمیمگیری میشود.

معاون وزیر: یک نفر 605 خانه دارد!

محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان ورود به فاز اجرایی سامانه املاک و اسکان از شناسایی یک فرد و یک نهاد مالک واحدهای مسکونی متعدد خبر داد و گفت: فردی را شناسایی کردهایم که مالک 605 واحد مسکونی است؛ همچنین یک شخصیتهای حقوقی 23 هزار و 800 واحد را در تملک دارد. وی افزود : طبق شناسایی انجامشده 2 میلیون و 700 هزار خانوار کشور بیش از یک واحد مسکونی در اختیار دارند و نام 1500 شخصیت حقوقی نیز در این بین به چشم میخورد.

حقوق کارگران 10 درصد افزایش یافت

معاون وزیر کار از افزایش 10 تا 11 درصدی دریافتی کارگران به دنبال تصویب افزایش کمک هزینه مسکن کارگران در هیئت دولت خبر داد شاکرمی گفت: با تصویب هیئت وزیران حق مسکن به 300 هزار تومان افزایش یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت