وزیر بهداشت: کاش ابزاری فراتر از التماس داشتم

سعید نمکی وزیر بهداشت در اینستاگرام خود نوشت: پس از روزهای سخت و نفسگیر و مهار موارد ابتلا و مرگ و میر در اقصی نقاط کشور با تلاش شبانه روزی همکارانم و شهادت، ابتلا و زمین گیر شدن تعدادی از آنها و نزدیک شدن مجدد مرگ ومیرها به سمت دو رقمی ای کاش توانی، اختیاری، ابزاری یا مددی فراتر از خواهش و التماس داشتم تا با این ترددهای بیرویه برای روزهای سخت خیز مجدد بیماری و زحمت و گرفتاری همکارانم مضطرب نمیشدم و تا این حد از مظلومیت، خستگی و بردباریشان شرمسار نمیشدم. ای کاش میتوانستم با تمسک به شیوههایی سختگیرانهتر و تأدیب اندکی که رعایت نمیکنند و با بیتوجهی، حقوق شهروندی را زیر پا میگذارند در مهار بیماری توفیقات بیشتری تقدیم مردم نازنین سرزمینم کنم. اگرچه شهادت منتهی آرزوی ما در خدمتگزاری به مردم دردمند کشورمان است اما ای کاش عزیزترین فرزندان رنج کشیدهمان به عنوان مدافع سلامت، قربانی ساده انگاری و بیتوجهی گروهی نمیشدند و ای کاش همگان با رعایت شیوهنامهها فرصت بازتوانی دیگرمان ببخشند تا اگر خدایی ناکرده پاییزی سخت در راه بود همکاران رنجورم شاداب و با طراوت همچون گذشته در مقابل هجمه سنگین بیماری تاب آورند. ای کاش هنگامی که برای تهیه مایحتاج روز مبادا التماس میکنم گروهی دردنامههایم را تقاضای عادی در شرایط غیراضطراری نپندارند و ای کاش خداوند به حرمت شبهای سوزناک عزای حسینی این بلا را از جان ملت امام حسین (ع) و عالم بشریت دور کند.

توضیحات یک نماینده درباره طرح پرسروصدای شبکههای اجتماعی
ابوترایی ؛ نماینده نجفآباد از امضاکنندگان طرح انسداد شبکههای اجتماعی درباره چند و چون طرح گفت : «عنوان این طرح اشتباه مطرح شده است و اصلا بحث محدودسازی نیست بلکه موضوع ساماندهی پیام رسانها مطرح است و ادامه میدهد: « وقتی یک پیامرسان داخلی باید مجوزی برای فعالیت داشته باشد این قاعده باید برای پیامرسانهای خارجی هم وجود داشته باشد یعنی پیامرسانهای خارجی هم باید دفتری در ایران داشته باشند که پاسخگوی شاکیان باشد

خاتمی: اگر فضای مجازی در دست خوبان قرار گیرد، ابزار دین میشود
عضو مجلس خبرگان گفت: فضای مجازی که توسط آمریکا اداره میشود از سگ هار هم بدتر است، اما اگر این فضا در دست خوبان قرار گیرد، ابزار ارزشها و دین میشود. آیت ا… خاتمی با اشاره به اینکه فعالیتهای خوبی در فضای مجازی شکل گرفته است، گفت: در این فضا نگاه میکنیم، مداحان معتقد شبه انقلاب اسلامی خوب فعالیت میکنند و حتی از برخی گذشتگان نیز یاد میشود. وی تاکید کرد: هیچ مرجع تقلیدی نیست که از فضای مجازی استفاده نکند، مقام معظم رهبری نیز فضای مجازی دارند.

دستور رئیس جمهور به “آذری جهرمی” برای تحویل سیمکارت دانشآموزی

رئیس جمهور در پىدرخواست رئیس کمیسیون آموزش از وزیر ارتباطات، دستور تحویل سیمکارت کنترل شده به دانش آموزان را خطاب به آذری جهرمی ، وزیر ارتباطات صادر کرد.

بورس همچنان جای سرمایهگذاری است؟

خبرآنلاین نوشت : با وجود اینکه بازار سهام در یک ماه اخیر تقریبا روزهای پرنوسان و البته منفی را گذرانده، اما باز هم بررسیها نشان میدهد که سوددهترین بازار در سال ۹۹ بوده؛ تا جایی که شاخصکل بورس از ارتفاع ۵۰۸ هزار واحد در ابتدای سال، در حال حاضر به ارتفاع یک میلیون و ۷۱۸ واحد صعود کرده است.

تمدید غیر حضوری اعتبار دفترچه بیمه

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با عنوان این مطلب که اعتبار دفترچههای بیمه به تمدید حضوری نیاز ندارد، افزود: استعلام اعتبار دفترچهها به روش غیرحضوری انجام میشود.

ممنوعین تغییر رشته فرزندان هیئت علمی

با ابلاغ بخشنامه جدید تغییر رشته فرزندان هیئت علمی دانشگاهها از مهر ماه سال جاری ممنوع شد. در جزئیات دستورالعمل جدید آمده است: فرزندان هیئت علمی میتوانند به دانشگاه شهر محل فعالیت والدین خود انتقالی بگیرند و حق تغییر رشته را نخواهند داشت.

سامانه جدید دریافت پاسخ پرسشهای مربوط به سهامداران سهام عدالت

ستاد آزاد سازی سهام عدالت برای رفع مشکلات سهامداران از وجود سامانه ۱۵۶۹ تحت عنوان باشگاه ذی نفعان سرمایه خبر داد. این سامانه، تا حدودی می تواند سهامداران که روش مستقیم را انتخاب کرده اند را راهنمایی کند.

۱.۵ میلیون مالک پیامک دریافت کردند

معاون وزیر راه با بیان اینکه ۱.۵ میلیون مالک خانه خالی پیامک مالیاتی دریافت کردند، گفت: مالیات خانه های خالی که مالک آنها زیر ۱۸ سال هستند را باید قیم و سرپرست آنها بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


امین جم – جلسه گرامیداشت هفته کار و گارکر و تجلیل از کارگران نمونه زنجیره

بیشتر

بهروزی فر – شمارش معکوس لحظه های برزخی دو کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

سیل چند روز پیش در استان خسارات های زیاد مالی فراوانی به بار آورد و

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت