هرکسی ادعا کند اگر من بودم غوغا میکردم دروغ میگوید

نماینده مجلس دهم گفت : همین که دولت توانست سر پا بایستد و کشور به فروپاشی نرسید واقعا هنر بزرگی کرده است. علی مطهری در خصوص وظایف نمایندگی افزود : نماینده باید خود را نماینده مردم بداند. مشکلی که در مجلس وجود دارد این است که بسیاری از نمایندگان خود را نماینده نظام میدانند نه نماینده مردم. در جایی که بین حق مردم و حق حاکمیت تزاحم پیش آید، نمایندگان باید طرف حق را بگیرند و از آن دفاع کنند. وی با دفاع از دولت گفت: واقعیت این است که در شرایط بسیار سختی هستیم و در ۴۱ سال گذشته هیچ وقت در چنین شرایطی نبودیم. تحریمها قابل قیاس با تحریمهای سال ۹۰ و ۹۱ نیست. هر دولتی باشد وضعیت همین است. هر کسی ادعا کند اگر من بودم غوغا میکردم دروغ میگوید.


احمدی نژاد بهترین انتخاب نبود

مصباحی مقدم ، سخنگوی جامعه روحانیت می گوید: در انتخابات سال ۸۴ اصولگرایان دچار چند گانگی شدیم که البته آقای احمدی نژاد روی کار آمد ولی بهترین انتخاب نبود.

ماجرای پیشنهاد احمدی نژاد به عارف

شرق نوشت: وقتی احمدینژاد در سال ۸۴ پیروز ریاستجمهوری شد، گویا از عارف بهطور جدی درخواست کرد معاوناول دولتش باشد. عارف در این زمینه گفته بود: «خیلی جدی به این مسئله اعتقاد داشتند؛ ولی باید بگویم کنارکشیدنم سیاسی نبود، بلکه به این دلیل بود که من اهل اجماع و مشورت و خرد جمعی هستم، اما آقای احمدینژاد بههیچوجه به این مسائل پایبند نبود.

مخالفان دولت روحانی، نه مخالفان برجام

خبار، فعال اصلاح طلب گفت : اصولگرایان میگفتند برجام بسیار بد است و باید از آن خارج شویم. اکنون آمریکا از برجام خارج شده و شما هم مجلس را در دست دارید، چرا از آن خارج نمیشوید؟ نادیده گرفتن تلاشهای محمد جواد ظریف مانند انکار خورشید است. اولین خاصیت برجام این بود که فعالیتهای هستهای ایران به رسمیت شناخته شد. مخالفان برجام، هدفشان برجام نبوده و نیست، آنها مخالف دولت روحانی هستند، چون گزینههای رییس جمهوری آنها در سال ۹۲ و ۹۶ رای نیاورد، هنوز ناراحتند.

جواد امام : روحانی باید در فرصت باقیمانده به وعده هایش عمل کند

جواد امام، چهره نزدیک به سید محمد خاتمی مدعی شده است: «روحانی باید به شعارهایی برگردد که در زمان انتخابات داده بود و باید هرآنچه را که جامه عمل نپوشیده در فرصت باقی مانده عملی کند و یا اگر مانعی بوده توضیح بدهند و افکار عمومی را قانع کنند.. آقای روحانی موضوع حصر را مطرح کردند ولی گامی برداشته نشد. رئیس دولت اصلاحات همچنان ممنوعالتصویر است»

ادعای پامپئو: تحریمها علیه ایران از نیمه شب ۳۰ شهریور باز میگردند

«مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا مدعی شد تحریمهای بینالمللی علیه ایران از نیمه شب ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) به وقت گرینویچ احیا خواهند شد. وی در توئیتی دیگر تفسیر کشورش از روند بازگشت تحریمها علیه ایران را اینطور شرح داد: «چنانچه هر یک از اعضای شورای امنیت قطعنامهای را برای ادامه رفع تحریمها ارائه کند، آمریکا با آن مخالفت خواهد کرد.

اصولگرایان در برابر یار قدیمی مقاومت میکنند؟

رویداد۲۴ نوشت : اصولگرایان فعلا در حالی با حضور احمدی نژاد مخالفت میکنند که یک گزینه نهایی برای اجماع و رایآوری ندارند؛ در برخی محافل از جلیلی و لاریجانی سخن گفته میشود. احمدی نژاد با تمام مشکلاتش تنها چهره رایآور اصولگرایانست که نه میتوانند او را کنار بگذارند نه میتوانند او را معرفی کنند. او هنوز حامیانی جدی دارد که معتقدند هیچ گزینهای به جز احمدی نژاد نمیتواند شرایط کنونی را تغییر دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرماندار شهرستان زیرکوه نیز به خبرنگاران گفت: تاکنون یک هزار میلیارد تومان خسارت به حوزه

بیشتر

سربازی – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس در آئین تجلیل از خیرین مدرسه

بیشتر

دادرس مقدم – «همه ما برای بارش باران دعا می‌کنیم اما غافل از آنکه خدا به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت