هجوم مردم به طلافروشی‌ها برای فروش طلا ؛ برای خرید پول نداریم

هجوم مردم به طلافروشی‌ها برای فروش طلا ؛ برای خرید پول نداریم

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: افراد زیادی از دهک پایین تا بالای جامعه در روزهای اخیر برای فروش طلا و جواهر خود به واحدهای طلافروشی مراجعه کرده‌اند اما به دلیل فروش کم بازار ، نقدینگی لازم برای خرید طلای آنها وجود ندارد. وی با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی طلا و جواهر قابلیت تبدیل به نقد شوندگی دارد، تصریح کرد: در این ایام دهک پایین برای تأمین امرار معاش و دهک بالا برای پاس کردن چک و پرداخت بدهی های خود نسبت به فروش طلاهای خود اقدام می کنند.

احیا گرفتن در مساجدی که پزشکان منع کردند ، جایز نیست

دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: پزشکان وقتی بگویند در مسجد جمع شدن مضر است؛ شب‌های احیا، احیا گرفتن جایز نیست، برای این‌که مضر بر جان مردم است و جان مردم مسلمان از همه چیز بالاتر و از هر واجبی واجب‌تر است. آیت‌ا… موسوی‌تبریزی تاکید کرد: ما یک قانون کلی داریم که در روایات هم آمده است اگر در جایی یک عمل عبادی یا واجب مضر، غیرمتعارف و خارج از طاقت مردم باشد این واجب باید ساقط شود.

راهکار خودروسازان برای ارزان شدن قیمت ماشین در بازار

رئیس انجمن قطعه‌سازی درباره وضعیت بازار خودرو گفت: خودروسازان و قطعه‌سازان برای اینکه بازار خودرو به تعادل برسد پیشنهادی را مطرح کردند که فروش قیمت خودرو ۵ درصد زیر قیمت حاشیه بازار است. وی افزود: این اقدام باعث می‌شود افرادی که قصد سرمایه‌گذاری و کسب سود را دارند دیگر وارد این بازار نشوند. به گفته وی، کارشناسان و متخصصان زیادی به این پیشنهاد رسیدند که فاصله قیمت کارخانه و بازار آزاد باید کاهش یابد و راهی که به این هدف می‌رسد فروش فوری خودرو توسط کارخانه ۵ درصد زیر قیمت بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت