یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

هجوم مردم به طلافروشی‌ها برای فروش طلا ؛ برای خرید پول نداریم

هجوم مردم به طلافروشی‌ها برای فروش طلا ؛ برای خرید پول نداریم

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: افراد زیادی از دهک پایین تا بالای جامعه در روزهای اخیر برای فروش طلا و جواهر خود به واحدهای طلافروشی مراجعه کرده‌اند اما به دلیل فروش کم بازار ، نقدینگی لازم برای خرید طلای آنها وجود ندارد. وی با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی طلا و جواهر قابلیت تبدیل به نقد شوندگی دارد، تصریح کرد: در این ایام دهک پایین برای تأمین امرار معاش و دهک بالا برای پاس کردن چک و پرداخت بدهی های خود نسبت به فروش طلاهای خود اقدام می کنند.

احیا گرفتن در مساجدی که پزشکان منع کردند ، جایز نیست

دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: پزشکان وقتی بگویند در مسجد جمع شدن مضر است؛ شب‌های احیا، احیا گرفتن جایز نیست، برای این‌که مضر بر جان مردم است و جان مردم مسلمان از همه چیز بالاتر و از هر واجبی واجب‌تر است. آیت‌ا… موسوی‌تبریزی تاکید کرد: ما یک قانون کلی داریم که در روایات هم آمده است اگر در جایی یک عمل عبادی یا واجب مضر، غیرمتعارف و خارج از طاقت مردم باشد این واجب باید ساقط شود.

راهکار خودروسازان برای ارزان شدن قیمت ماشین در بازار

رئیس انجمن قطعه‌سازی درباره وضعیت بازار خودرو گفت: خودروسازان و قطعه‌سازان برای اینکه بازار خودرو به تعادل برسد پیشنهادی را مطرح کردند که فروش قیمت خودرو ۵ درصد زیر قیمت حاشیه بازار است. وی افزود: این اقدام باعث می‌شود افرادی که قصد سرمایه‌گذاری و کسب سود را دارند دیگر وارد این بازار نشوند. به گفته وی، کارشناسان و متخصصان زیادی به این پیشنهاد رسیدند که فاصله قیمت کارخانه و بازار آزاد باید کاهش یابد و راهی که به این هدف می‌رسد فروش فوری خودرو توسط کارخانه ۵ درصد زیر قیمت بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت