نیروی انسانی توسعه را می سازد

سلام آوا. من که خیلی باورم نمی شود دولت تو این وضعیت حاضر باشه ۲۸۰۰ میلیارد به راه آهن خراسان جنوبی تسهیلات بده هر چند از خیلی ها شنیدم که از استاندار بعید نیست بیرجند را هم پایتخت ایران کند. من به این حرف و حدیث ها کاری ندارم اما اگر بشود خدا می داند که بعد از قطار چه چیزهایی برای این استان خواهد آمد و آقای هرم پور عزیز در سرمقاله درست نوشته بودند که تاریخ برخی جاها به قبل از حضور راه آهن و بعد از حضور راه آهن تقسیم می شود اما تصویب پول راه آهن بعد از آن همه ادعای استانداران و نمایندگان قبلی نشان داد که بیش از ریل گذاری قطار و منابع مالی آن، این نیروی انسانی است که می تواند توسعه بیاورد و این آقای معتمدیان بود که به اندازه کل چهل سال بعد از انقلاب برای محرومان در روستاها خانه ساخت، برای جاده بیرجند – مشهد کار کرد، برای اشتغال جوانان استان در بدترین وضعیت کشور زحمت کشید و الان جزو برترین ها هستیم. کرونا را طوری مدیریت کرد که همیشه جزو آخرین استان ها بودیم و خیلی چیزهای دیگر که به چشم ما نمی آید. من فقط می دانم اگر همین بودجه هایی که این مرد به استان آورده را بخواهیم در نظر بگیریم و بگوییم بقیه اوقات را کلا بیکار نشسته بوده است باز هم نمونه او را نداشته ایم و اینکه امروز یک هموطن کرمانشاهی راه ها و آدرس روستاهای استان ما را از مدیرکل های چندین و چند ساله بومی مان هم بیشتر بلد است الکی نیست. من به آقای هرم پور می گویم اگر خواستید دوباره سرمقاله بنویسید یادتان باشد تاریخ خراسان جنوبی را باید به قبل از معتمدیان و زمان معتمدیان بنویسید و چقدر بد است که مثل همین چند وقت پیش و زمزمه رفتن استاندار به خوزستان ، تاریخ استان دوباره دوران بعد از او را هم تجربه خواهد کرد.
س . س از بیرجند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


عملیات انفجار و خاکبرداری قطعه ۱۸ پروژه راه آهن بیرجند- قاین- یونسی که از آروزهای

بیشتر

بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت