نوبخت: امکان فروش یک قطره نفت هم وجود ندارد

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: شدیدترین مرحله تحریم نفت در برابر غذا بود اما الان در شرایطی هستیم که این بیانصافها و دژخیمان حتی برای غذا و دارو اجازه فروش یک قطره نفت را نمیدهند و اگر هم به فروش می رسد امکان تبادل مالی نباشد. نوبخت بیان کرد: همه به ویژه رهبر معظم انقلاب میدانند که سال سختی پیش رو داریم و باید به دشمن پیام برسانم هر چه عرصه را سخت تر کند ما مقاوم و فعال تر به جهانیان نشان می هیم که ایران را در اوج تحریم ها ظالمانه اداره می کنیم.

وزیر بهداشت: نگران موج جدید کرونا هستیم ؛ همکارانم قربانی می شوند
وزیر بهداشت گفت: نگرانم از اینکه با بی توجهیها، شاهد موج جدیدی از بیماری کرونا باشیم؛ همکاران ما هم خسته هستند و ممکن است خیلی از آنها در صحنه خدمترسانی حضور نداشته باشند و نگرانم که همکارانم قربانی بی توجهی برخی افراد شوند.وی ادامه داد: افتخار داشتم که از روز سوم جنگ حضور داشتم اما تفاوت آن زمان با شرایط کنونی این بود که میدانستیم دشمن از چه مسیری میآید. در شرایط پاندمی کرونا، عزیزترین افراد در کنار و روبهروی ما نشستهاند و ممکن است بمب ویروس باشند و ما خبر نداشته باشیم.

رایگان شدن برق ۳۰ میلیون نفر طی ۲ ماه آینده
رئیس جمهور با ابراز خرسندی از مصوبه هفته گذشته دولت برای رایگان شدن برق ۳۰ میلیون نفر از جمعیت ایران گفت: این مصوبه که طی دو ماه آتی اجرا میشود، هدیه دولت به مردم کشورمان و بویژه ساکنان روستاها است که عمدتا جزو خانوارهای کم مصرف برق هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت