نمکی: کمتر گله می کنم تا باعث رنجش رهبری نشوم

وزیر بهداشت با بیان اینکه از تخصیص دو و نیم میلیارد دلار مصوب دارو و تجهیزات پزشکی تا کنون ۹۰۰ میلیون دلار هم نگرفته ایم، در عین حال گفت: با خودم عهد بسته ام که در این ایام، کمتر گله کنم و بیشتر کار و صبوری کنم تا مبادا باعث رنجش خاطر مردم و رهبر معظم انقلاب شوم. نمکی افزود: از بسیجی ها انتظار است که در رعایت آنچه به نفع نظام و انقلاب اسلامی است همیشه پیشگام باشند و یکی از این موارد، رعایت پروتکل های بهداشتی است. در کشور کسی را مقیدتر از رهبری ندیدم. ایشان در حسینیه خالی، روضه برپا کردند و فرموده بودند چون متخصصان گفتند در جای مسقف نباید اتفاق بیفتد، اجازه نمی دهم. بنابراین تقاضای ما این است دوستانی که خودشان را سربازان صدیق و رهبری می دانند، در این ایام به ما کمک کنند.

ثبت نام وام کرونا یک ماه تمدید شد

بر اساس اعلام سخنگوی دولت، مهلت ثبت نام تسهیلات حمایتی کرونا تا آخر مهر ماه تمدید شده است تا فرصت دیگری در اختیار کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا قرار داده شود.

اگر یک نفر در یک کلاس مبتلا شود، آن کلاس حتما باید دو هفته تعطیل شود

وزیر بهداشت گفت: اگر میزان درصد رعایت پروتکلهای بهداشتی کرونا در یک مدرسه کمتر از ۵۰ درصد باشد، آن مدرسه باید تا زمان رفع مشکل به مدت یک هفته تعطیل شود. وی افزود : در برخی شهرستانها که روند بیماری کووید ۱۹ شدیدتر است، اگر یک نفر در یک کلاس مبتلا به کرونا شود، آن کلاس حتما باید برای دو هفته تعطیل شود.

افزایش زمان مرخصی سربازان وظیفه

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مدت مرخصی سربازان همانند کارکنان پایور شده است. به سربازان وظیفه ماهی ۲.۵ روز مرخصی تعلق میگیرد. به سربازانی که در مناطق محروم و بد آب و هوا خدمت میکنند در سال تا ۴۵ روز مرخصی تعلق میگیرد. به سربازان وظیفهای که در مناطق عادی خدمت میکنند در سال ۳۰ روز مرخصی تعلق میگیرد.

ارزش هر برگ سهام عدالت در اول مهر به ۱۶ میلیون و ششصد هزار رسید

پس از پایان معاملات روز گذشته بازار بورس ایران(سه شنبه ۱ مهر)، ارزش هر برگه سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی دارندگان این سهام به ۱۵ میلیون و ششصد و هشتاد هزار تومان رسید که نسبت به روز قبل (دو شنبه ۳۱ شهریورماه) ۸۰۰ هزار تومان کاهش داشته است.

قیمت لپتاپ از پراید هم گرانتر شد

تجارت نیوز نوشت : افزایش نرخ ارز از یک سو و محدودیت واردات باعث شده قیمت برخی از مدلهای لپتاپ در بازار ۱۰۰ میلیون تومان برسد؛ یعنی گرانتر از یک خودرو پراید در بازار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

مهدی آبادی – ماجرای اجاره خانه سال هاست دغدغه شهروندان است و در این چند سال

بیشتر

هر روز تصمیمات غیر مسولانه از این مجلس بیرون می‌رود کاش زودتر دوره ی این

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت