ناطق نوری برای ۱۴۰۰ قانع نشد

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اخیراً جلسه‌ای با آقای ناطق نوری داشتیم، او اراده‌ای برای ورود به فعالیت‌های سیاسی ندارد و برای نامزدی در انتخابات ۱۴۰۰ قانع نشد باهنر افزود : ناطق می‌گوید احساس تکلیف نمی‌کنم و تمایلی چه به عنوان کاندیدای انتخابات و چه به عنوان کارگردان صحنه سیاسی ندارد.

انبارلویی : دستگاه کارشناسی وزارت خارجه یک قرن عقب است

فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی با عنوان «لات‌بازی‌های ترامپ را پاسخ بدهیم» نوشته است: دستگاه کارشناسی وزارت خارجه کشورمان یک قرن عقب است. محمدکاظم انبارلویی با بیان این نکته که دولتی‌ها هنوز به مذاکره امید دارند ، خطاب به مسئولان سیاست خارجی کشور تاکید کرده که هتاکی و فحاشی ترامپ را باید قبل از انتخابات آمریکا پاسخ دهید.

زنگنه: دیگر وارد کار دولتی نمی‌شوم!

بیژن زنگنه وزیر نفت در مورد احتمال کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بازنشستگی سیاسی معنا ندارد، اما با اتمام این دوره خود، هرگز وارد کار دولتی نخواهم شد.

قوامی : هیچ اصلاح‌طلب عاقلی با لاریجانی ائتلاف نمی‌کند

ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه خنده دار است که جهانگیری بخواهد کاندیدای ریاست جمهوری شود گفت : در این هشت سال چه کرده؟ در مدت حضور او دلار ۳۱ هزار تومان شده است. وی در خصوص نامزدی سایر چهره ها نیز گفت: عارف که کلاً اوت است و محسن هاشمی هم در شورای شهر کار خاصی نکرد . او با نقد عملکرد وزیر سابق شهرسازی هم گفت: آخوندی وزارت مسکن را به گند کشید و در خصوص حضور رئیس سابق مجلس هم در انتخابات آتی، هیچ اصلاح‌طلب عاقلی با لاریجانی ائتلاف نمی‌کند.

وظیفه بزرگان اصلاحات در انتخابات ۱۴۰۰ از زبان ابطحی

خبر آنلاین نوشت: محمدعلی ابطحی،عضو مجمع روحانیون مبارز معتقد است؛ «اصلاح طلبان باید از تفکرات براندازانه دوری کنند و سعی کنند تا در صورت ایجاد بستر مناسب، به سوی شرکت فعالانه در انتخاب روند، اما حتی اگر شرایط نیز برای ایشان محقق نشد، نباید آنها موضوع تحریم انتخابات آینده را دنبال کنند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت