یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

نادران : مجلس یازدهم برای حل مشکلات مردم یک صدا خواهد بود

نادران : مجلس یازدهم برای حل مشکلات مردم یک صدا خواهد بود

الیاس نادران، منتخب مردم تهران با انتشار توئیتی نوشت: «به لطف پروردگار نشست وحدت، شروع یک مجلس قوی خواهد بود. با آقایان آقاتهرانی، آقامیرسلیم، تقوی، حاج بابایی، زاکانی، قالیباف، میرتاج الدینی و نیکزاد جلسه ای داشتیم و سازوکارهای ارتقای کارآمدی و تحول مجلس مورد بحث قرار گرفت. وی افزود: مجلس یازدهم برای حل مشکلات مردم یک صدا خواهد بود.»

تحریم انتخابات سنگ بنای خوبی برای تجدید اعتبار اصلاحات بود

نورانی‌نژاد، عضو شورای مرکزی حزب چپ اتحاد ملت با اشاره به تحریم انتخابات مجلس از سوی اصلاح‌طلبان گفت:“به نظر من آنهایی که چشم‌شان تنها به قدرت نیست سنگ بنای خوبی در اسفند گذاشتند و نشان دادند به هر قیمتی در انتخابات شرکت نمی‌کنند. وی افزود: این رویکرد باید ادامه پیدا کند تا مرحله تجدید اعتبار و اعتماد عمومی به جریان اصلاحات طی شود.

زیباکلام: شرط می‌بندم اردشیر زاهدی می‌خواهد با نظام مصالحه کند

صادق زیباکلام در واکنش به صحبت‌های اردشیر زاهدی در بی بی سی و دفاع از ایران گفت: این ایرانگرایی ایشان و این که سردار سلیمانی را سمبل تمامیت ارضی ایران دانسته به تازگی مطرح شده و یک مقدار باورکردنش برای من دشوار هست. من با این که با تئوری توطئه مخالفم، اما اگر قرار بود روی انگیزه زاهدی از بیان این سخنان شرط‌بندی کنم، آن را مصالحه و کنار آمدن با نظام می‌دانستم.

شروع سفر‌های استانی قالیباف برای کسب رای از نمایندگان منتخب

رویداد ۲۴ نوشت: محمدباقر قالیباف به خوزستان رفته تا بتواند برای لابی بیشتر با ۱۸ نماینده این استان هماهنگی کند. شنیده‌ها حاکی است که تنها دو نماینده با او همراه شده‌اند. این در حالی است که حامیان قالیباف مکررا می‌گفتند او ۱۸۰ رای برای ریاست مجلس دارد با این حال اتفاق بی‌سابقه سفر‌های استانی نشان می‌دهد شرایط قالیباف در مجلس پیش رو بسیار شکننده است، زیرا او هنوز عدد کافی برای نشستن روی صندلی لاریجانی ندارد و حتی نتوانسته نظر جبهه پایداری را برای ریاست خود جلب کند.

طباطبابی: خاتمی تبدیل به چاهِ نفت اصلاح‌طلبان شده است

سخنگوی حزب ندای ایرانیان با ابراز اینکه آقای خاتمی تبدیل به چاه نفت جریان اصلاحات شده است، اظهار کرد: گروه‌های اصلاح‌طلب در برهه‌های مختلف از این چاه نفت به‌شکل
بی حساب و کتاب برداشت کرده‌اند، شبیه مدیریتی که چندین دهه است در کشور حاکم بوده و همیشه سرمست منابع سرشار نفت، به حیف‌ومیل آن پرداخته است.

ایران نمی‌تواند روی چین حساب کند؟

بلومبرگ نوشت: با وجود ادعای پکن مبنی بر حمایت از تهران، فعالیت های تجاری دو جانبه تحت تاثیر تحریم های آمریکا قرار گرفته است. در این گزارش آمده است: پکن برای حفظ تجارت خود با تهران، حتی از اروپا هم در این چند مدت اخیر کمتر تلاش کرده است.

آیا ترامپ راه نجات خود را «جنگ محدود» با ایران در عراق می‌داند؟

العربی الجدید نوشت: با وجود پیامد‌های بحران جهانی کرونا، ترامپ موفق شد انظار جهان را از این فاجعه منحرف و متوجه این کند که از نیرو‌های آمریکایی خواست هر قایق ایرانی که به ناو‌های آمریکا نزدیک شوند را هدف بگیرند. حال باید دید در سر ترامپ چه می‌گذرد؟ و آیا رئیس جمهور آمریکا تنها راه نجات خود از بحران کرونا را «جنگ محدود» با ایران در عراق می‌داند؟ این رسانه همچنین مدعی شده است: آمریکا ۱۲۲ هدف ایرانی را در عراق در نظر دارد تا در صورت وقوع جنگ، آن‌ها را هدف بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت