یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

موافقت رهبر معظم انقلاب با تمدید بررسی FATF در مجمع تشخیص

معاون حقوقی رئیس جمهوری از موافقت رهبر معظم انقلاب با درخواست دولت برای تمدید مهلت بررسی لوایح « اف ای تی اف» در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد. لعیا جنیدی افزود: در این نامه همراه با ارائه پیشنهاد حقوقی برای پوشش دادن برخی دغدغه‌های اعضای محترم مجمع و تبیین برنامه اقدام فعلی و برخی تحولات از جمله اصلاحیه برخی از توصیه‌های گروه اقدام، درخواست تمدید مدت رسیدگی به لوایح باقیمانده مربوط به معاهدات به عمل آمد که ایشان ضمن موافقت، موضوع را به مجمع محترم ارجاع دادند.

روحانی: کسی جرات دارد به نیروهای مسلح و قوه قضائیه توهین کند؟ ولی اگر به دولت توهین کنند، ارتقا مقام پیدا می کنند

رئیس جمهور در نشست خبری خود با طرح این سوال که آیا کسی جرأت دارد به نیروهای مسلح و قوه قضائیه توهین کند؟ گفت : ولی اگر به دولت توهین کنند، ارتقا مقام پیدا می کنند. روحانی با بیان اینکه مخالفان دولت با مخالفان جهانی ایران همسو هستند اظهار کرد : عده‌ای در داخل می‌خواستند برجام را از بین ببرند، ولی ما نگذاشتیم. وی افزود : فکر می کنند تنها مجلس نماینده ملت است و دولت از آسمان آمده روحانی در خصوص حاشیه های پیرامون دولت گفت : پاسخ ندادن ما به حاشیه ها به معنای جواب نداشتن نیست؛ وقتش را نداریم.

فرمانده سپاه: دشمن اقتدار علمی ما را هدف قرار داده است

فرمانده کل سپاه گفت: امروز دشمن رشد و اقتدار علمی ما را هدف قرار داده و هر نقطه‌ای که دشمن روی آن تمرکز می‌کند، نقطه قوت ما است. وی با بیان اینکه امروز دشمنان با تحریم‌های ظالمانه حتی دارو به ما نمی‌دهند و دانشمندان ما را ترور می‌کنند، گفت: زمانی که فردی به دلیل حرکت در فضای علمی ترور می‌شود به این معناست که دشمن رشد و اقتدار علمی ما را هدف قرار داده و هر نقطه‌ای که دشمن تمرکز می‌کند نقطه قوت ما است.

عضو کارگزاران: مردم انتظار داشتند مذاکره آغاز شود اما…

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، گفت: مردم انتظار داشتند مذاکره آغاز شود اما با مصوبه مجلس تحت عنوان اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، برخلاف برجام انجام گرفته و در صورت اجرایی شدن، تحریم‌ها افزایش می‌یابد. نمازی گریزی به کاهش مشارکت مردم در انتخابات هم زد و دلیل آن را را عدم حضور کاندیداهای مورد علاقه مردم دانست و تصریح کرد: اگر مسئولان و شورای نگهبان به این قضیه بپردازند و اجازه بدهند، کاندیداها با گرایش‌ها و دیدگاه‌های مختلف در عرصه حاضر شوند، این نقطه ضعف برطرف می شود.

مطهری: چرا باید تصور کنیم تعامل با آمریکا یعنی تسلیم

مطهری نماینده سابق مجلس گفت: در ابتدای انقلاب عده ای جلوه داده‌اند که رابطه یا مذاکره با آمریکا حتی در دوره فردی غیر از ترامپ، ملازم با تسلیم و لااقل به معنی اعتماد به اوست. وی اضافه کرد: آیا مذاکره پیغمبر اکرم با ابوسفیان قبل از فتح مکه به معنی اعتماد به ابوسفیان یا تسلیم در برابر او بود؟ وی افزود : اهداف‌ انقلاب با رابطه با آمریکا بهتر تأمین می‌شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت