ممکن است هر لحظه تصمیم دیگری در خصوص مدارس گرفته شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: در شرایط بحران با عدم قطعیت کامل مواجه هستیم و ممکن است هر لحظه تصمیم دیگری گرفته شود، باید بپذیریم که کرونا شرایط عادی زندگی را دچار تغییر و تحول و تصمیم گیری را سخت کرده است. حاجی میرزایی بیان کرد: به همه مدیران مدارس اعلام کرده ایم اگر راهکار و راه حلی برای تسهیل کار آموزش و یادگیری دانش آموزان دارند به شرط آن که برای خانواده ها مشکلی ایجاد ننماید به آن عمل کنند.

دریافت کپی مدارک هویتی توسط دستگاه‌های اجرایی ممنوع شد

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه ممنوعیت دریافت کپی مدارک هویتی توسط دستگاه‌های اجرایی از خدمت‌گیرندگان را ابلاغ کرد. به موجب این بخشنامه، دستگاه‌های اجرایی موظفند جهت نحوه استعلام‌های برخط و رفع موانع حقوقی و قانونی احتمالی با سازمان ثبت احوال به تفاهم برسند، به‌ نحوی که حداکثر ظرف مدت یک ماه، دریافت کپی مدارک هویتی در فرآیندهای ارائه خدمات به شهروندان به صورت کامل حذف شود.

مطالعات نشان داده که ارزش بورس هیچ وقت پایین نیامده ، بلکه بالا رفته

سخنگوی دولت با بیان اینکه از دارایی های مردم در بورس حمایت می کنیم، گفت: حمایت از بازار سرمایه و دارایی های مردم استراتژی دولت است. ربیعی افزود: اظهارات مربوط به دستکاری در بورس بی‌اساس است، اما بورس معمولا فراز و نشیب دارد و مطالعات تاریخی اقتصاد ایران نشان می دهد که ارزش بورس هیچ وقت پایین نیامده، بلکه ارزش آن بالا رفته است.

صدور کارت بازرگانی دوباره آزاد شد

حدود دو ماه پس از اجرایی شدن سیاست دولت در یکپارچه سازی صدور کارت‌های بازرگانی، وزارت صمت اعلام کرده که اجرای کامل این طرح به مدت دو ماه به تعویق خواهد افتاد و بر این اساس صدور کارت بازرگانی دوباره آزاد شد.

وعده خودروی ارزان قیمت تا پایان سال

مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت در خصوص لزوم تنوع محصولات در بازه قیمتی ۱۰۰ میلیون تومان گفت: خودروسازان در حال حاضر طرح های توسعه ای دارند و برای عرضه خودروی ارزان قیمت مکلف شده اند. قرار است تا آخر سال محصولات ارزان قیمت دو شرکت ایران خودرو و سایپا به بازار عرضه شود.

کدام زائران حج در اولویت اعزامند ؟

معاون سازمان حج و زیارت، گفت: زائرانی که هر دو مرحله هزینه سفر حج تمتع را بپردازند نسبت به افرادی که قسط اول را پرداختند، در اولویت اعزام قرار می گیرند. وجه حاصل از پرداخت مرحله دوم هزینه سفر زائران برای خرید الباقی ارز مورد نیاز حج تمتع پیش رو به حساب بانک مرکزی واریز خواهد شد. همچنین مقدار و نرخ ارز برای زائرانی که مرحله اول و دوم هزینه سفر خود را واریز کنند، تثبیت می شود.

طرح رایگان شدن گاز خانواده های کم مصرف هم کلید خورد

مدیر عامل شرکت ملی گاز گفت: در حال حاضر بهینه سازی سوخت جزو اولویت‌های اصلی ما است و تلاش می‌کنیم موتورخانه‌های منازل را که مصرف زیادی دارند بدون اعمال هزینه اضافی برای مردم به گونه ای اصلاح کنیم که مصرف گاز ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش پیدا کند. وی افزود: طرح رایگان شدن گاز برای خانوار‌های
کم مصرف در دستور کار هیئت دولت است که پس از نهایی شدن و ابلاغ، آن را اجرا می کنیم.

واکسن روسی برای عموم عرضه شد

نخستین محموله از واکسن «اسپوتنیک» روسیه برای مقابله با کرونا برای استفاده عمومی عرضه شده است.طبق بیاینه وزارت بهداشت این کشور، این وزارتخانه در آینده نزدیک محموله‌های واکسن را برای مناطق مختلف ارسال می‌کند. نخستین محموله از واکسن توسعه داده شده روسیه آزمایشات کیفی لازم را پشت سر گذاشته و حالا برای استفاده عمومی عرضه شده است.

دانش‌آموزان به مدارس نروند

رئیس بخش بیماری‌های عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با تاکید بر اینکه دانش آموزان از رفتن به مدارس پرهیز کنند، گفت: طبق پیش‌بینی میزان ابتلا به ویروس کرونا بیشتر خواهد شد و نباید دیگر بحرانی به وجود بیاید که باز هم وضعیت را خطرناک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


امین جم – جلسه گرامیداشت هفته کار و گارکر و تجلیل از کارگران نمونه زنجیره

بیشتر

بهروزی فر – شمارش معکوس لحظه های برزخی دو کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

سیل چند روز پیش در استان خسارات های زیاد مالی فراوانی به بار آورد و

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت