مقام معظم رهبری به دولت: تا آنجایی که ممکن است با مردم، مستقیم حرف بزنید

مقام معظم رهبری در ارتباط با هیئت دولت خطاب به مسئولین گفت : تا آنجایی که ممکن است با مردم، مستقیم حرف بزنید . حضرت آیت ا… خامنه ای با تاکید بر اینکه سال آخر دولت از جهات مختلف مهم است افزودند : واردات بی‌رویه برای کشور خطرناک است . ایشان با اشاره به اینکه شنیده ام برای واردات یک نوع گوشی لوکس آمریکایی نیم میلیارد دلار مصرف شده است اظهار داشتند : باید از نهضت قطعه‌سازی نیرو‌های مسلح بهره ببرید.

راه رئیس جمهور شدن چنگ انداختن به صورت دیگران نیست

مشاور مرحوم هاشمی رفسنجانی می گوید: با اطلاعاتی موثقی که وجود دارد تیم آقای فتاح به دنبال کارهای انتخاباتی برای ۱۴۰۰ است و در پی‌ آن است تا مقدماتی را برای آن فراهم کند. غلامعلی رجایی افزود : اما باید این را مورد توجه قرار دهد که راه رئیس جمهور شدن چنگ انداختن به صورت دیگران نیست.

رونمایی از جدیدترین کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰

روزنامه شرق نوشت: اگر اصلاح‌طلبان بخواهند با یک نامزد کاملا اصلاح‌طلب وارد انتخابات ریاست‌جمهوری شوند، حتما مصطفی معین گزینه خوبی است و می‌تواند یک نامزد تمام‌عیار اصلاح‌طلب باشد؛ فردی که از ‌قضا به دلیل همین صفت در سال‌های متمادی در معرض تندترین حملات از سوی جناح اصولگرا بوده و البته هیچ‌گاه از مواضع اصلاح‌طلبانه خود کوتاه نیامده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با بیان اینکه شورای ملی زعفران باید در محوریت کار

بیشتر

جم – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: طرح جامع تالاب کجی نمکزار

بیشتر

دادرس مقدم – اول تا هفتم ذی القعده هر سال را به عنوان هفته حج می

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت