مقابله با افسردگی در روزهای کرونایی

بهتر است با همان روال هر روزه رفتن به محل کار، در ساعت مشخص از خواب بیدار شوید. ما از وقتی که در خانه تنها هستیم در یک محیط اجتماعی نیستیم. این وضعیت گاهی اوقات می‌تواند مضر باشد، اما می‌توانیم ترس‌های خود را رفع کرده و از این فرصت برای بازگشت به دنیای درونی خود و ارزیابی خودمان استفاده کنیم.
در این ایام فعالیت بدنی و تغذیه سالم در تقویت سیستم ایمنی بدن اهمیت زیادی دارد. ضطراب بیش از حد نیز بر سلامت مان تأثیر منفی خواهد گذاشت.
همه می‌توانند تحت تأثیر کرونا ویروس قرار بگیرند. این بیماری با همه یکسان رفتار می‌کند. همه در حال طی کردن یک روند هستیم.
وقتی اضطراب زیاد می‌شود، زندگی سخت تر می‌شود. افسردگی بیش از حد فشار سیستم ایمنی بدن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. ما باید از اضطراب دوری کنیم. ما باید مراقب باشیم و از رسانه‌های اجتماعی به صورت انتخابی در این زمینه استفاده کنیم. به همین منظور می‌توانیم از برنامه‌های کاربردی در تلفن‌های هوشمند استفاده کرده و تمرینات مختلفی را انجام دهیم.بهتر است با همان روال هر روزه رفتن به محل کار، در ساعت مشخص از خواب بیدار شوید. ما از وقتی که در خانه تنها هستیم در یک محیط اجتماعی نیستیم. این وضعیت گاهی اوقات می‌تواند مضر باشد، اما می‌توانیم ترس‌های خود را رفع کرده و از این فرصت برای بازگشت به دنیای درونی خود و ارزیابی خودمان استفاده کنیم. با خانواده و دوستان خود که مدت‌هاست با آنها ارتباط برقرار نکرده‌اید، از طریق تلفن و دیگر شبکه های اجتماعی می‌توانید صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت