معاون اول رئیس جمهور :‌توصیه می‌کنیم مردم سهام عدالت خود را نفروشند

معاون اول رئیس جمهور :‌توصیه می‌کنیم مردم سهام عدالت خود را نفروشند

معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت در ۳ سال گذشته برای هر سهم ۱۷۰ تا ۲۰۰ هزار تومان سود پرداخت کرد. اکنون مجوز توزیع عادلانه و فروش این سهام صادر شده و قطعاً دارایی ۴۰ تا ۵۰ میلیونی یک خانواده ۴ تا ۵ نفره در این مقطع می‌تواند به لحاظ اقتصادی به آنها کمک کند و ما توصیه می‌کنیم مردم این سهام را نفروشند.

از کجا بفهمیم سهام عدالت داریم یا نه؟

با آزادسازی فروش سهام عدالت بسیاری از شهروندان برای استعلام سهام خود دچار مشکل شده اند. جهان نیوز نوشت: برای آگاهی از این موضوع باید به سامانه www.samanese.ir رجوع کنید. پس از ورود به سامانه با درج کد ملی می‌توان مشمول یا عدم مشمول بودن سهام عدالت را فهمید.

پیش‌بینی زمان تقریبی پایان کرونا

محققان سنگاپوری در تحقیقی جدید زمان پایان یافتن اپیدمی کووید- ۱۹ را پیش بینی کرده اند. طبق اطلاعات ۹۷ درصد این اپیدمی تا ۲۸ اردیبهشت در ایران کنترل می شود. همچنین تا حدود ۲۸ سپتامبر (۷ مهر) سال جاری میلادی شیوع این بیماری به طور ۱۰۰ درصد پایان می‌یابد. همچنین این وب سایت پیش بینی می‌کند تا ۳۰ ماه می (۱۰ خرداد) ۹۷ درصد شیوع ویروس کرونا در جهان پایان یابد. طبق پیش بینی مذکور این اپیدمی در یکم دسامبر (۱۱ آذر) در سراسر جهان به طور ۱۰۰ درصد پایان می‌یابد.

بازار مسکن در حال عادی شدن است؟

برخی پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که روند بازار مسکن حداقل در ثبت آگهی‌های ملکی در حال بازگشت به شرایط عادی خود است. خبرآنلاین نوشت: مقایسه آگهی‌های ملکی در سال ۹۸ که ملک‌ را به صورت مجموع، منتشر می‌کند با آمارهای معاملات انجام شده که بانک مرکزی به صورت ماهانه منتشر می‌کند، نشان می‌دهد در ماه‌هایی که تعداد آگهی‌های منتشر شده افزایش داشته، بازار معاملات با رونق همراه بوده و در مقابل هر زمان بازار معاملات به رکود رفته، تعداد آگهی‌ها نیز کمتر شده‌اند.

قدم به گرم ترین سال زمین گذاشتیم

تسنیم نوشت: به گفته محققان احتمالا سال ۲۰۲۰ به عنوان گرم ترین سال زمین به ثبت خواهد رسید. سازمان جهانی هواشناسی هم اعلام کرد: طی ۴ سال گذشته ما بیشترین دماها را از زمان آغاز به کار این سازمان در جهان ثبت کرده‌ایم. سال ۲۰۲۰ اگر گرم ترین سال هم نشود جزو ۵ سال گرم جهان دسته‌بندی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت