معاون اول رئیس جمهور: فشار بر دولت جز افزایش مشکلات دستاوردی ندارد

معاون اول رییس جمهوری گفت: فشار بر دولت جز افزایش مشکلات مردم دستاورد دیگری به همراه نخواهد داشت. جهانگیری با بیان اینکه کشور در جنگ اقتصادی است افزود: اقتصاد کشور تاکنون با اتکا به تدابیر و تصمیمات شجاعانه مدیران سرپا ایستاده است .

مشکل اصلاح‌طلبان، کارنامه آنهاست نه ترامپ یا بایدن

یک حامی برجام در گذشته، تاکید کرد حتی روی کار آمدن جو بایدن در آمریکا هم اصلاح‌طلبان را احیا نمی‌کند. بهشتی پور گفت: دولت آقای روحانی اگر به امید پیروزی بایدن است تا شاید اصلاح‌طلبان بتوانند با باز شدن درهای مذاکره و دیگر موضوعات در مسائل سیاسی و انتخاب آتی کشور عرض‌اندام کنند، سخت در اشتباه هستند. آنها برای چنین نگاهی شانسی ندارند. اگر بایدن هم به کاخ سفید راه یابد، ‌به این معنا نیست که اصلاح‌طلبان در انتخابات خرداد ایران پیروز می‌شوند. ۱۰ ماه دیگر تا انتخابات آتی ریاست جمهوری کشورمان باقی مانده است؛ آیا فضای کشور به گونه‌ای خواهد شد که یکی از این اصلاح‌طلبان رئیس جمهور شود؟ یقینا خیر. مردمی که این همه کم‌کاری از اصلاح‌طلبان در دولت و مجلس قبلی دیده‌اند، آیا فرصت پیروزی یا شانس دوباره حضور در پاستور را به اصلاح‌طلبان می‌دهند؟

هم احمدی نژاد دروغ گفت هم روحانی

فعال معروف اصلاح طلب در مصاحبه ای با انتقاد تند و تیز از روحانی و احمدی نژاد تصریح کرد ما یک دهه پیش با پدیده‌ای روبرو بودیم که در دوربین زل می‌زد و دروغ می‌گفت. سعید حجاریان، در مورد وضعیت نابه سامان اقتصادی گفت: من به دفعات گفته‌ام دروغ یکی از عوامل اصلی این وضعیت نابهنجار ماست که بی ‌اعتمادی یک از نتایج آن است. واقعیت این است هم احمدی‌نژاد دروغ گفت و هم روحانی.

روحانی بدون ما نمی‌توانست رأی بیاورد

مازنی فعال اصلاح طلب با بیان اینکه روحانی بدون ما نمی‌توانست رأی بیاورد گفت: اویک شخصیت اصولگرا بوده و هست و این امکان را نداشت و اکنون هم ندارد که با اصولگرایان به اجماع برسد به همین دلیل در سال۹۲ با اصلاح‌طلبان ائتلاف کرد که اگر در انتخابات آن سال عارف از انتخابات کناره‌گیری نمی‌کرد، اکنون رئیس‌جمهور نبود.

نظر زیباکلام درباره روابط ایران و آمریکا پس از انتخابات ۱۴۰۰

صادق زیبا کلام در خصوص آینده روابط ایران و آمریکا گفت : توافقی که ترامپ به آن اشاره می کند ، به طور قطع در دولت روحانی منعقد نخواهد شد، چراکه طیف تندرو نمی‌خواهند به مانند برجام امتیازات اقتصادی توافق احتمالی به اسم دولت او تمام شود، بنابراین این وضعیت تعلیقی که وجود دارد و همچنین حالت بی تصمیمی تا زمان انتخابات سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت و بعد از آن که دولت محبوب اصول گرایان روی کار آمد، آن زمان مذاکرات برای یک توافق جامع آغاز می‌شود. وی افزود: سال ۱۴۰۰ شاهد کاهش تنش‌ها با آمریکا خواهیم بود.

رئیس‌جمهور درد مردم را نمی‌شنود

نماینده میانه در مجلس گفت: تورم، گرانی، مشکل مسکن، اشتغال جوانان و کاهش درآمد کمر مردم را شکسته است و باید اوضاع نابسامان اقتصادی مردم را بدون فوت وقت دولتمردان اصلاح کنند. وی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی چرا دردهای مردم را نمی‌شنوید و جای تعجب دارد که هیچ اعتنایی به مشکلات مردم نمی‌کنید.

هشدار یک اصلاح‌طلب درباره دلواپسان

داریوش قنبری فعال اصلاح طلب گفت‌: دولت در شرایط کنونی ماموریت دارد‌ کشور را از این مخمصه نجات دهد،‌ اما همچنان عده‌ای به خود اجازه رویارویی آشکار با دولتی‌ها را می‌دهند. کار به جایی رسیده که صراحتاً از تلاش برای ساقط کردن دولت حرف می‌زنند. هر نوع حضور دلواپسان در عرصه سیاسی خطرناک است و باید مراقب حضور آنان بود.

اگر انتخابات آزاد نباشد ملت ایران تصمیم نهایی را خواهد گرفت

موسوی خوئینی‌ها در نامه ای جدید نوشت: زمان آن است که تمام احزاب و گروه‌ها و فعالان سیاسی از هر قشر و جناحی در انتخابات حضوری فعال داشته باشند. اگر در کشور آزادی است و انتخابات آزاد برگزار می‌شود، پیروزی یک جناح و شکست جناح دیگر هیچ خطری برای کشور و ملت و جمهوری اسلامی ندارد. اگر انتخابات آزاد نباشد و از همان آغازِ راه و در مراحل مختلفِ انتخابات، عده‌ای مرتکب کارهایی شوند که نباید بکنند، سرانجام این ملت بزرگ ایران است که تصمیم نهایی را خواهد گرفت، و در این‌صورت خسران از آن کسانی است که راه را بر اصلاحات بستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرماندار شهرستان زیرکوه نیز به خبرنگاران گفت: تاکنون یک هزار میلیارد تومان خسارت به حوزه

بیشتر

سربازی – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس در آئین تجلیل از خیرین مدرسه

بیشتر

دادرس مقدم – «همه ما برای بارش باران دعا می‌کنیم اما غافل از آنکه خدا به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت