مشکلات مردم با شعار دادن و امید بستن به دشمنان حل نمیشود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات مردم به ویژه در زمینه اقتصادی با شعار دادن بدون پشتوانه و با امید بستن به دشمنان حل نمی شود.محمد باقر قالیباف افزود: هر گاه حاکمان و کارگزاران مردم به این دشمن اعتماد کردند، مردم متضرر شده و منافع آنان به تاراج رفت و امنیت کشور به خطر افتاد و ملت با تحقیر مواجه شد اما هر گاه در برابر این تروریست های کت و شلواری ایستادیم و با عقلانیت و تدبیر، معیشت و رفاه مردم را به خواست آنها گره نزدیم، ظرفیت های ملت ما با وعده های الهی هم افزا شد و پیروزی های بزرگ تاریخی رقم خورد. قالیباف تصریح کرد: معیشت مردم و پیگیری مسائل آنان فقط با واقع بینی، عقلانیت و تکیه بر مردم حاصل می شود و با امید بستن به دشمنان و شعار دادن بدون پشتوانه اجرایی و بدون راهکارهای عملیاتی مشکلات مردم حل نمی شود. وی افزود: با نگاه به رویکرد اقتصاد مردمی باید به ظرفیت ملت تکیه کنیم و مطمئن باشیم که از این طریق مشکلات اقتصادی حل می شود و انقلابی در وضعیت معیشتی مردم به وجود می آید.

اصولگرایان فقط ظریف را رقیب جدی برای ریاست جمهوری میدانند
جهان نیوز نوشت: پس از آنکه قطعنامه ضدایرانی آمریکا در شورای امنیت با شکست مواجه شد، اصلاح طلبان و اعتدال گرایان در پروژه ای هماهنگ شده به تقلا افتاده اند تا این موضوع را به پیروزی برجام جا زده و از این طریق به احیای چهره ظریف بپردازند و او را بهترین گزینه برای ریاست جمهوری معرفی کنند. در همین باره، صادق زیباکلام با بیان ویژگی های ظریف نظیر تحصیل در آمریکا، تسلط به زبان انگلیسی، روحیه روشنفکری و … او را کاندیدایی دانسته که اصولگرایان از کاندیداتوری اش برای ریاست جمهوری هراس دارند. البته که به مدیریت ظریف بر وزارت خارجه طی هفت سال گذشته انتقادات جدی وارد است و اساسا میتوان او را نه وزیر خارجه بلکه وزیر پروژه پرخسارت برجام نامید. زیباکلام همچنین دوستی ظریف با سردار سلیمانی را دلیل دیگری برای رأی آوری ظریف دانسته است؛ در حالی که قرابت با حاج قاسم ملاک است و نه رفاقت.علاوه بر زیباکلام، حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور هم چند روز پیش گفته بود: «ظریف دارای اقبال عمومی است و هم زبان عام و خاص را میداند و اگر بتواند با خود کنار بیاید میتواند وارد عرصه انتخابات شود».

نگرانی ایجاد بدهی برای دولت بعد درست نیست ؛ این دولت و آن دولت ندارد
نوبخت، با اشاره به اینکه درآمدهای نفتی دولت در سال ۹۹ چندان محقق نشده اظهار کرد: تا آخر عمر که قرار نیست تحریم باشیم؛ این یک فشاری است که باید تحمل کنیم؛ بنابراین در بودجه ۹۹ پیش بینی شده که از محل واگذاری سهامشرکتهای دولتی درآمد کسب شود که تا الان بخشی از آن محقق شده است. رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: نگرانی ایجاد بدهی برای دولت بعد هم درست نیست؛ به این معنا که اولا این دولت و آن دولت ندارد؛ الان وضعیت خاص تحریم است و باید به اولویتها توجه کنیم؛ ضمن اینکه هر سالی که برای تکمیل طرحهای عمرانی عقب بیفتیم؛ هزینههای آن بیشتر میشود؛ لذا با تکمیل آنها دارایی آیندگان؛ ارزش افزوده بسیاری مییابد.

مرعشی: بعید میدانم لاریجانی کاندیدا شود/ نظر کارگزاران درباره آخوندی
حسین مرعشی عضو ارشد کارگزاران تلویحاً میگوید که کارگزاران احتمالا علاقهای به حمایت از لاریجانی و آخوندی نخواهد داشت. وی می گوید با توجه به رفتاری که از لاریجانی در انتخابات مجلس دیدیم تصور نمیکنم که ایشان کاندیدا بشوند و به عنوان یک نظر ابتدایی خدمتتان عرض میکنم که سیاست غالب اصلاح طلبان حمایت از یک کاندید اصلاحطلب است که جامع و پرنشاط باشد . مرعشی ضمن مخالفت با این سخن که برخی میگویند باید به بازسازی جریان اصلاحات تا سال ۱۴۰۴ پرداخت و در انتخابات پیش رو شرکت نکرد گفت: در انتخابات ۱۴۰۰ قطعا شرکت میکنیم و حتماً هم قصد دارید با باقی اصلاحطلبان در خصوص گزینه نهایی به تفاهم برسیم.

«سوال از رئیس جمهور» دنبال می شود

رئیس مجلس در واکنش به اخطار یک نماینده درباره عدم اعلام وصول طرح سوال از رئیس جمهور گفت: هیئت رئیسه به آییننامه عمل کرده و سوال از رئیس جمهور دنبال خواهد شد.

مصباحیمقدم: احتمال ریاست جمهوری یک فرد روحانی وجود دارد

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با انتقاد از برخی اصولگرایان در خصوص نادیده گرفتن ظرفیت روحانیت گفت: احتمال ریاست جمهوری یک فرد روحانی وجود دارد مصباحی مقدم نقدهایی را نیز به شورای نگهبان وارد کرد و گفت : «شورای نگهبان باید تعریف دقیقی از رجل مذهبی و سیاسی ارائه کند و اجازه ورود افراد سطح پایین به عرصه انتخابات ریاست جمهوری را ندهد.»

دسته عزاداری چرا ممنوع است ؟

حجتالاسلام پناهیان با اشاره به دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت گفت: برخی موارد پروتکلهای محرم مورد اعتراض منطقیِ هیئتیها است. وی گفت: دسته عزاداری ممنوع چرا؟ طبل و سنج ممنوع خوب دلیلش چیست؟ بگویید پرچم هم نباشد! این استاد حوزه و دانشگاه افزود: اطعام محرم را نمیتوان ممنوع کرد هر چند که پروتکلها اگر غیردقیق هم باشند، ما اجرا میکنیم اما تا فرصت هست آن را اصلاح کنید.

پرداخت جوایز نقدی به گزارشگران فساد

رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره دادن پاداش به گزارشگران فساد گفت: از گزارشگرانی که گزارش آنها منجر به جلوگیری از هدر رفت بیت المال یا منجر به جلوگیری از حیف و میل اموال شود جوایز نقدی میدهیم.

از ستاد کرونا به خدا شکایت میبریم

حجتالاسلام کاشانی با انتقاد از تغییرات لحظه آخری تصمیمات ستاد کرونا گفت :ما قطعا! تابع پروتکل ها هستیم اما از ستاد به خدا شکایت میبریم و آنها را به سیدالشهدا واگذار میکنیم.

پاسخ ترامپ به میشل اوباما: عملکرد شوهرت نبود، من رئیسجمهور نمیشدم

ترامپ رئیسجمهور آمریکا در واکنش به انتقادات همسر رئیس جمهور پیشین آمریکا نوشت: «یک نفر لطفا به میشل اوباما توضیح دهد اگر عملکرد باراک اوباما شوهرت نبود، دونالد ترامپ در اینجا، کاخ سفید زیبا حضور نمیداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جم – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: طرح جامع تالاب کجی نمکزار

بیشتر

دادرس مقدم – اول تا هفتم ذی القعده هر سال را به عنوان هفته حج می

بیشتر

سلام و خسته نباشید. در خصوص سرمقاله خوب خانم بهروزی فر با موضوع این داستان

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت