مرد خانه را نادیده نگیرید

اگر مرد از طرف شما احساس قدرت دریافت کند چیزی که از او دریافت می‌کنید صمیمیت است. او با این احساس در آسمان اوج می‌گیرد و شما را نیز همراه خود می‌برد. او از این که توانا باشد یا احساس توانایی کند، لذت می‌برد.
او به دنبال کسی است که به قدرت‌هایش ایمان داشته باشد و حتی ضعف‌هایش را در جهت تقویت توانایی‌هایش مثبت جلوه دهد. پس مراقب باشید و بدانید که‌:
اگر درآمد مستقلی دارید هرگز درآمد و پولتان را به رخ همسرتان نکشید. حتی اگر درآمد بیشتری دارید هرگز به روی خودتان هم نیاورید. بگذارید همسرتان احساس کند که همه چیز در دست اوست و امور مالی خانواده به دست قدرتمند همسرتان اداره می‌شود. او را با کسی مقایسه نکنید اگر واقعا به بهبود اوضاع مالی فکر می‌کنید او را برای تلاش بیشتر تشویق کنید. انتقاد دشمن صمیمیت است‌. هیچ‌وقت همسر خود را بی‌عرضه نخوانید زیرا با این کار صمیمیت و عشق متقابل مرد را از بین می‌برید.
شوهر خود را حلال مشکلات بدانید. مشکل را به او بگویید و از او بخواهید آن را حل کند و تایید کنید که تنها او قادر به حل این مساله است‌.
به مردان اندرز ندهید و نصیحت نکنید. مردها دوست دارند که مشکلاتشان را به تنهایی حل کنند و اگر به شما چیزی نمی‌گویند یعنی به تنهایی قادرند موضوع را حل و فصل کنند و در صورت لزوم با شما در میان می‌گذارند. با نصیحت نکردن‌، زندگی خود را عاشقانه کنید و سعی نکنید جای مادر او را بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت