مدیریت احساسات شما

احساسات خود را با عزیزانتان به اشتراک بگذارید. اگر علی رغم اقدامات احتیاطی هنوز از احساس نگرانی دارید ، ممکن است صحبت در مورد نگرانی هایتان مفید باشد. با یک دوست یا یکی از اعضای خانواده خود تماس بگیرید و در مورد احساس خود با آنها صحبت کنید. شاید متوجه شوید که هر دو بعد از مکالمه در مورد آن احساس بهتری پیدا می کنید! از صحبت کردن با هر کسی که در مورد ویروس وحشت دارد یا انتشار اطلاعات نادرست و حساس پرهیز می کند ، خودداری کنید. با فردی آرام صحبت کنید که می تواند به شما کمک کند تا از طریق نگرانی های خود به روشی واقع بینانه برخورد کنید.
چیزی مثل این بگویید ، “بابا ، من فقط نمی توانم از نگرانی در مورد این ویروس دست بردارم. آیا وقت برای گفتگو در مورد آن دارید؟ “
برای کمک به خود در آرامش ، فعالیت هایی را کاهش دهید. تمرینات و فعالیتهای کاهش استرس می تواند به شما کمک کند احساس آرامش و کنترل بیشتری در کنترل احساسات خود داشته باشید وقتی که نگران چیزی هستید. آنها همچنین می توانند به ترس ذهن شما کمک کنند. هنگامی که شروع به نگرانی از کورو ویروس می کنید ، سعی کنید کاری انجام دهید که به شما کمک کند احساس آرامش و آرامش کنید ، مانند:
مراقبه، انجام یوگا
رفتن به پیاده روی یا راه رفتن،‌ گذراندن وقت با دوستان و خانواده از طریق تلفن یا اینترنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت