مخالفت مجلس با سخنرانی ویدیوکنفرانسی روحانی

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: هیأت رئیسه با درخواست دولت برای سخنرانی رئیس جمهور یا معاون اول به صورت ویدیو کنفرانس در جلسه رأی اعتماد به وزیر صمت مخالفت کرد. وی افزود: در این جلسه پس از بررسی درخواست دولت با آن مخالفت شد و آن را مغایر با قانون دانستند و بر این نکته نیز تأکید شد که رئیس جمهور یا معاون اول برای دفاع از وزیر پیشنهادی باید در صحن مجلس حاضر شود.
موسوی لاری: برخی اصولگرایان دکمه کت احمدینژاد را میبوسیدند

موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات با بیان اینکه همیشه گفته ایم ما به عنوان اصلاح طلب دیدگاههایی داریم که روحانی آنها را دنبال نکرده گفت: اما ما مثل اصولگرایان بعد از اینکه تشت رسوایی احمدی نژاد افتاد، گفتند او منحرف است، بازی را به هم نزدیم. اصولگرایان روزی قبای امام زمان برتنش میکردند و در مجلس دکمههای کتش را میبوسیدند و روزی هم وی را منحرف دانستند. ما چنین کاری نمیخواهیم بکنیم و نمیکنیم چون اصولا روحانی را با احمدی نژاد قابل قیاس نمی دانیم.

واکنش نوری مالکی به یادداشت کیهان

نوری مالکی به یادداشت روزنامه کیهان درباره آیت ا… سیستانی واکنش نشان داد. مالکی گفت: «یادداشت یک روزنامه در ایران و انتقاد موجود در آن به مرجعیت عالیقدر در پی استقبال ایشان از جنین هنیس پلاسخارت، نماینده ویژه سازمان ملل را شدیدا محکوم می کنیم، این اقدام توهین به همه مردم عراق به شمار می رود.»

ورود اولین سردار به انتخابات ۱۴۰۰

فرارو نوشت : درحالیکه تحرکات سیاسی برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ کم و بیش در جریان است، اصولگرایان تمایل خود را به انتخاب یک رییس جمهور نظامی نشان میدهند و در میان نامزدهای مورد بحث برای انتخابات نیز نام چند چهره نظامی به طور جدی مطرح است، سردار حسین دهقان وزیر سابق دفاع در دولت دهم گفت: «با قدرت خواهم آمد و معتقدم باید مردم را از این وضعیت فعلی نجات داد».

ما و آمریکا راهی جز گفتوگو نداریم

اصغرزاده، فعال اصلاح طلب با بیان اینکه ما و آمریکا راهی جز گفتوگو نداریم و این گفتوگو و مذاکره باید از موضع برابر باشد اظهار کرد: اگر جو بایدن بیاید معیشت مردم ایران بهبود پیدا میکند. وی گفت: روسها از تجزیه ایران بدشان نمیآید و ایران در تعاملات منطقه ای خود باید با عربستان به تفاهم برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت