محدودیت منابع برای پرداخت وام ازدواج وجود ندارد

دانشمندی، مدیر اعتبارات بانک مرکزی گفت: تاکنون ۱۰۴ هزار و ۱۲۳ نفر از زوج های جوان موفق به دریافت تسهیلات ۵۰ میلیونی در سال ۹۹ شده اند. محدودیتی از نظر تامین منابع برای پرداخت تسهیلات زوجین وجود ندارد

فروشندگان سهام عدالت ۱۶ درصد ضرر کردند

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت:️کسانی که ۱۰ خرداد اقدام به فروش سهام عدالت کردند حدود ۱۶ درصد متضرر شدند. علت واریز مبالغی در حدود ۱۰۰ یا ۱۴۰ هزار تومان به حساب فروشندگان ۳۰ درصد سهام این است که از ابتدا میزان دارایی (سهام) آن‌ها پائین بوده است.

بدهی خارجی ایران چقدر شد؟

تازه‌ترین گزارش بانک مرکزی نشان می‌دهد که بدهی خارجی ایران با کاهش نسبت به ماه‌های قبل به ۹ میلیارد و ۳۱ میلیون دلار رسیده است.

۸۰ درصد محصولات لبنی  تغییر قیمت نداشتند

مدیر روابط عمومی انجمن صنایع لبنی گفت :۷۵ تا ۸۰ درصد محصولات لبنی شامل ۱۲ قلم کالای ضروری و مشمول قیمت گذاری دولتی تغییری نداشته است که با وجود افزایش هزینه‌های تولید چاره‌ای جز تعطیلی واحد‌های لبنی یا گرانی محصولات لبنی نیست.

نقدینگی از ۲۴۰۰ هزار میلیارد گذشت

طبق اطلاعات منتشر شده از بانک مرکزی درباره آمارهای اقتصادی اسفند سال گذشته، نقدینگی در این زمان معادل ۳۱ درصد افزایش یافته و به بیش از ۲۴۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

۳۰ هزار سایت شرط‌بندی مسدود شد

رئیس پلیس فتا گفت : با هرگونه اقدام شرط‌بندی و قمار در شبکه‌های اجتماعی و فضای سایبری به شدت برخورد می‌شود. تاکنون در این زمینه ۳۰ هزار سایت شرط‌بندی بسته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

مهدی آبادی – ماجرای اجاره خانه سال هاست دغدغه شهروندان است و در این چند سال

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت