مثل برخی نباشیم که بعد ۴۰ سال مسئولیت حالا ژست منتقد گرفته اند

رییس قوه قضاییه گفت : ایجاد امید با حرف و سخن نمی‌شود و نیازمند انجام وظیفه هر شخص مسئولی است. چشم دوختن به دیگران و نتایج انتخابات فلان کشور خطایی راهبردی است. ما صاحبخانه ایم و قابل قبول نیست با مشکلات دستگاه قضا مانند مهمان برخورد کنیم. مثل برخی نباشیم که سال‌ها در نظام مسئولیت داشتند و بعد از ۴۰ سال ژست منتقد به خود گرفته اند. این مجموعه متعلق به همه مسئولان عالی است و باید نسبت به آن پاسخگو باشیم.

جهرمی: فعلا تصمیمی برای ۱۴۰۰ ندارم

آذری جهرمی، وزیر جوان ارتباطات و فناوری اطلاعات که برخی از کارشناسان او را به عنوان یکی از گزینه های جریان اعتدال برای۱۴۰۰ محسوب می کنند،حضورش در انتخابات آتی را رد کرد و گفت فعلا چنین تصمیمی ندارد.

طلاب ما به اندازه دانش آموز بی بضاعتی که تبلت می گیرد ارزش ندارند؟

آیت ا… علم الهدی با انتقاد از وضعیت حمایتی تامین امکانات آموزشی برای طلاب در حوزه های علمیه گفت : طلاب ما به اندازه دانش آموزان بی بضاعتی که کمیته امداد تبلت در اختیارشان می گذارد ارزش ندارند؟

غرضی: مجلس فعلی هم قوانینی را طبق مصالح جناحی تغییر خواهد داد

غرضی با بیان این‌که در انتخابات۱۴۰۰ نامزد خواهد شد، گفت: تعیین سن برای داوطلبان مغایر قانون اساسی است. وی به اشاره به تغییرات قانون انتخابات گفت : مجلس فعلی هم قوانینی را طبق مصالح جناحی تغییر خواهد داد.

حق شناس : طرح‌ های برخی نمایندگان در جواب الطاف شورای نگهبان است

محمدجواد حق‌شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با انتقاد از مفاد طرح اصلاح قانون انتخابات گفت: مجلس امروز نتیجه همان محدودیت‌هاست و نمایندگان با استفاده از همین فرصت امروز در جایگاه تقنین و نمایندگی قرار گرفتند. بنابراین من فکر می‌کنم که شاید آنان بخواهند از این طریق الطاف شورای نگهبان را پاسخ بگویند و چه بسا با افزایش اختیارات مترصد الطاف بیشتری از جانب شورای نگهبان هستند.

پیش‌بینی ا…‌کرم: انتخابات ۱۴۰۰ رقابت درون گروهی میان اصولگرایان است

رئیس شورای هماهنگی حزب‌ا… گفت: در انتخابات ریاست جمهوری آینده شاهد انتخابات درون گروهی خواهیم بود همچنان که نتیجه انتخابات مجلس یازدهم نشان داد، کاندیداهای اصلاح‌طلبان اقبالی جهت پیروزی ندارند. ا… کرم اظهار کرد: بنده از به وجود آمدن این شرایط که تنها یک جریان در انتخابات ریاست جمهوری آینده فعال باشد، خرسند و خوشحال نیستم چراکه مردم خواهان رقابت پرشوری هستند که در آن همه دیدگاه‎ها وجود خواهد داشت.

انتقادات تُند یک اصلاح‌طلب از اطلاح‌طلبان حامی علی لاریجانی

شریعتی فعال سیاسی اصلاح طلب در رابطه با احتمال «حمایت برخی اصلاح طلبان از لاریجانی» گفت: لاریجانی چه ربطی به اصلاح‌طلبان دارد؟ لاریجانی کسی است که در دولت اصلاحات، در صدا و سیما به دلیل مقابله با دسیسه برابر دولت اصلاحات از دولت خاتمی، بیرون رانده شد. جلسات ستاد ضد اصلاحات در دفتر لاریجانی تشکیل می‌شد! چه کسی گفته لاریجانی اصلاح‌طلب است؟ آقایان اگر می‌خواهند از لاریجانی حمایت کنند باید در اصلاح‌طلب بودن خود تجدیدنظر کنند، اصلاح‌طلبانی که حامی لاریجانی هستند، باید عذرخواهی کنند.

اصلاح‌طلبان چون حرفی برای گفتن ندارند به تخریب انقلابی ها روی آورده‌اند

متقی فر سخنگوی جبهه پایداری گفت: اصلاح‌طلبان چون حرفی برای گفتن ندارند، به تخریب نیروهای انقلاب روی آورده‌اند و با تخریب دیگران و یا فرافکنی نسبت به منشاء مشکلات، هرازگاهی عرض اندام می‌کنند. وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان با تخریب شخصیت‌های جریان انقلاب می‌خواهند فضای انتخابات را سرد کنند، گفت: شیطنت‌های رسانه‌ای آنان نشان از ضعف شدید و مفرط این جریان دارد.

شرایط جدید برای کاندیدهای ریاست جمهوری: حداقل سن ۴۵ سال تمام

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت : براساس تغییرات صورت گرفته در قانون انتخابات حداقل مدرک تحصیلی کاندیداها باید کارشناسی ارشد یا معادل آن که به تایید وزارت علوم رسیده است، باشد و حداقل سن افراد ۴۵ و حداکثر آن ۷۰ سال در هنگام ثبت نام و کاندیداتوری باشد. کاندیدا باید از سلامت و توانایی جسمی و روانی برخوردار بوده و شرایط عدم محکومیت را داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سربازی – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس در آئین تجلیل از خیرین مدرسه

بیشتر

دادرس مقدم – «همه ما برای بارش باران دعا می‌کنیم اما غافل از آنکه خدا به

بیشتر

یادم می آمد که مسئولان ما خوششان آمده بود که هر موضوعی پیش می آمد

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت