قطب بندیهای کاذب موافق و مخالف مذاکره بوی اهداف جناحی و انتخاباتی میدهد

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: آنهایی که شرایط اقتصادی امروز را پدید آوردند، تنها آورده خود را برجام میدانند و میخواهند مجددا به عرصه سیاسی بازگردند. سردار سناییراد با اشاره به تلاش برای ایجاد دو دستگی در جامعه ایران گفت: امروز مجدد دوگانگیها و قطب بندیهای کاذب موافق و مخالف مذاکره که در داخل تولید میشود بیشتر بوی اهداف جناحی و انتخاباتی میدهد تا اینکه واقعاً ارادهای برای حل مشکلات وجود داشته باشد. وی تصریح کرد: در این شرایط همه جناحها میبایست از افتادن به دام دوقطبی سازی جامعه خودداری کنند. وی ادامه داد: ما تجربه برجام را داریم و این تفکر در آن زمان نیز با همین توجیه مذاکره را در پیش گرفت و مدعی بود از روزی که این توافق اجرایی شود همه تحریمها برداشته خواهد شد، اما تجربه نشان داد چنین اتفاقی نمیافتد. به نظر میرسد آنها با تصور اینکه حافظه مردم این ماجرا را از یاد برده است، عهدشکنی آمریکا در برجام را در نظر نمیگیرند.

ریاست جمهوری اصولگرایان برای نابودی ایران کافی است
داریوش قنبری، عضو شورای مرکزی حزب اصلاح طلب مردم سالاری گفت : اگر قرار است ایران نابود شود، کافی است که یک دوره دیگری، آن تفکر حاکم بر دولت قبل از روحانی سر کار بیاید و آن زمان ضربه ای که به کشور وارد می شود، فکر می کنم که در حد یک قرن هم نشود، جبران کرد» . وی با طرح این سوال که آیا بعد از اینکه {اصولگرایان} به قدرت رسیدند می خواهند به دولت روحانی حمله و تخریب کنند؟ افزود : به هر حال باید برنامه ای برای اداره کشور داشته باشند. واقعیت این است که طیف اصولگرای افراطی نه شخصیت های توانمندی برای یک کشور و نه برنامه ای برای اداره کشور دارد. قنبری اظهار کرد: در مجموع دولت مورد حمایت این طیف ها را قبل از دولت روحانی دیدیم که چه بلایی سر کشور آوردند و توان مدیریتی این ها را هم، تجربه کردیم. از این رو باید گفت که معضلات و مشکلات کشور نتیجه مدیریت همفکران همین ها است و در واقع طی هشت سالی که کشور دستشان بود، بلایی سر این کشور آوردند که فکر کنم دو سه دهه دیگر هم این مشکلات که ناشی از آن هشت سال است، حل نشود. وی افزود : این در حالی است که روحانی تلاش بسیاری کرد که کشور را از شر مشکلاتی که آنها به او تحمیل کرده بودند، نجات دهد.

کریمی اصفهانی: اصلاح طلبان هیچ شانسی در ۱۴۰۰ ندارند
احمد کریمی اصفهانی، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری معتقد است فرقی بین ترامپ و بایدن نیست. او تاکید دارد اینکه گفته می شود اصولگرایان نگران رأی نیاوردن ترامپ هستند فضاسازی اصلاح طلبان است. این چهره اصولگرا درباره تاثیر انتخابات ۲۰۲۰ بر انتخابات ایران هم تاکید می کند که اصلاح طلبان شانسی در انتخابات ۱۴۰۰ ندارند. وی در خصوص میزان مشارکت مردم در انتخابات آتی نیز گفت: اگر قرار باشد مانند دو دوره احمدینژاد یا دو دوره روحانی باشد، قطعا با ریزش رای مواجه خواهیم شد اما اگر فردی باشد که مردم بدانند به جای شعار، شعور به همراه خودش دارد، قطعا به برنامه هایش رأی خواهند داد و امیدوارم فردی که می آید، بتواند به برنامههایش عمل کند تا به حضور حداکثری کمک شود.

عطریانفر: شکست اصولگراها با ۲ کاندیدا در انتخابات ۱۴۰۰ قطعی است
محمد عطریانفر، عضو حزب کارگزاران سازندگی و فعال سیاسی اصلاح طلب با قطعیت می گوید که اصلاح طلبان یک کاندیدا خواهند داشت و به اجماع می رسند، از آنسو تاکید می کند اصولگرایان قطعا در انتخابات ۱۴۰۰ شکست میخورند اگر بخواهند با دو یا سه نامزد در وارد جریان انتخابات شوند. او همچنین با اشاره به نقش مجمع روحانیون مبارز در جریان سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، می گوید که نقش آنها به دلیل شخصیت حقیقی و ذاتی آنها نه صفت سیاسیشان، داوری و وحدت بخشی میان اصلاح طلبان خواهد بود. گویا قرار است ایفای نقش شیخوخیت روحانیون اصلاح طلب بیش از پیش پررنگ شود.
عطریانفر همچنین تاکید می کند که اصلاحطلبان از خاتمی عبور نمی کنند.

مصباحی مقدم : شنیده ام رئیسی اعلام کرده برای نامزدی آمادگی ندارد

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز کشور، تمایل اصولگرایان به مشارکت محدود در انتخابات را رد کرد و گفت: رهبر انقلاب دائما اولویت نخست را مشارکت بالاتر میدانند و ما هم این موضع را داریم؛ نتیجهاش هرچه میخواهد باشد. مصباحیمقدم در خصوص گزینه های ۱۴۰۰ نیز گفت : شنیده ام رئیسی اعلام کرده با توجه به ریاست قوه قضاییه، برای نامزدی آمادگی ندارد اما شاید قالیباف تمایل به حضور در انتخابات داشته باشد ولی از برخی نمایندگان شنیدم که او این موضوع را نفی کرده است.

تاجگردون: مجلس یازدهم تند رفت

غلامرضا تاجگردون ، نماینده مجلس دهم گفت : طرح قانون انتخابات موجب تضعیف دموکراسی میشود. کسانی بیرون نشستهاند و هر دوره از طریق قدرت نمایندگانشان، این طرحها را ارائه میدهند. به زور نمیشود کاری را انجام داد. نمایندگان نباید این طرح را تأیید کنند. مجلس یازدهم تند رفت؛ باید کنار دولت میماند و حمایتش می کرد. وی افزود : تا زمانی که تفکر حزبی نباشد، مشکلات رفع نمیشود. دورههایی مردم به خاطر خاتمی، رأی میدادند، چون ایشان محبوب بودند. ولی تا کی میتوان این گونه بود. مردم اعتمادشان را از دست دادهاند. باید اعتماد مردم برگردد و در این امر، همه باید نقش خود را ایفا کنند.

اظهارات جدید و جنجالی احمدینژاد

احمدی نژاد در پاسخ به سوالی درمورد قانون «الزام به حجاب اجباری» گفت: قانون، یک قرارداد اجتماعی است. مگر غیر از این است؟! به مردم میگویند شما یک مجلس انتخاب کردید و این مجلس برای شما قانون گذاشته. احمدی نژاد که در یک برنامه اینترنتی در پاسخ به سوال مجری در اینباره که رهبری گفته اند کسی در این مساله وارد نشود، گفت: اگر رهبری یک موقع توصیهای میکنند معنایش این است که اگر کسی نظری داشت، نگوید؟! یا مثلا احتمال نمیهند که شاید نظر ایشان از دو سال پیش تا الان عوض شده باشد؟! این حرفها خیلی سبک است. شما میخواهی به ظواهر سخنان رهبری استناد بکنی
تا برای مردم محدودیت ایجاد کنی، این غلط است.

زمان معرفی گزینههای جدی اصلاحطلبان برای ۱۴۰۰ مشخص شد

رئیس دورهای شورای هماهنگی احزاب اصلاحطلب
در خصوص معرفی چهره هایی که می توانند کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ باشند گفت: «گزینههای جدی اصلاحطلبان پس از ۲۲ بهمن مطرح خواهند شد». احمد حکیمی پور
در خصوص انتخابات اظهار کرد: تحرکات برای انتخابات ریاست جمهوری در زمستان مطرح می‎شود و تاکنون تنها گمانه زنی شده است.

چمران: مرغی هم که پرواز بلد نبود از سر سفرهها پر کشید

مهدی چمران رئیس اسبق شورای شهر تهران به مدیریت دولت در کنترل قیمتها را موردانتقاد و کنایه قرار داد. وی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «مرغی هم که پرواز بلد نبود از سر سفرهها پرکشید و به یُمن مدیریت خوب مسئولان رفت تا به بینیم بعد از گوشت و گوجهفرنگی و پوشک و تخممرغ و روغن و مرغ نوبت کدام نظرکرده ایست که از سفرهها پر بکشد و بر رأس مجالس پولداران بنشیند البته مدیران ناراحت نیستند و شاید خود میدانند چه میکنند.»

پاسخ نمکی به ادعاهای احمدی نژاد

وزیر بهداشت در پاسخی مکتوب ضمن رد ادعای احمدینژاد، به وجود یک تیم کارشناسی مجرب برای تامین دارو، تستهای مورد نیاز و مراحل فنی و قانونی واکسن در وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا اشاره کرده و تاکید داشته که با وجود تحریمها در هر کشوری اگر دارویی برای بیماری کرونا مفید بوده و تستهای علمی و بالینی موثر داشته، برای تهیه آن اقدام کردیم. نمکی با اشاره به اینکه ارتباط ایران با سایر کشورهای در حال تولید واکسن یا داروی موثر علیه کرونا، از طریق سازمانهای بینالمللی است، تاکید کرده است: تا امروز هیچ دارویی بدون آنکه در کشورهای آمریکایی، اروپایی و آسیایی مصرف شده باشد، برای بیماران کرونایی مصرف و تجویز نشده است. ضمن آنکه هیچ وجهی برای این موارد نیز به کسی پرداخت نشده است.

ترور محسن فخری زاده، دانشمند هستهای در آبسرد دماوند

محسن فخریزاده دانشمند هستهای کشورمان مورد سوءقصد قرار گرفت. شاهدان عینی یک انفجار و پس از آن صدای رگبار را تایید میکنند. گفته میشود یک خودرو هدف این ترور بوده است. سه یا چهار تن دیگر در این درگیری کشته میشوند که گفته میشود از تروریستها بوده اند. لازم به ذکر است اوایل سال ۱۳۹۷، منابع رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند که سازمان جاسوسی این رژیم «موساد» تلاش کرده یک دانشمند هستهای ایران را ترور کند اما عملیات او موفق نبوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت