قالیباف: نمایندگان از این پس گلایه‌ها از دولت را در سینه محفوظ می‌دارند

رئیس مجلس گفت: اطمینان دارم که همه نمایندگان از این پس با توجه به بیانات رهبری، گلایه‌های مردم از مسئولین اجرایی را در سینه خود محفوظ می‌دارند و آن را به تلاش به حرکت درآوردن چرخ‌های اقدام در همه بخش های اجرایی کشور با اولویت مسائل اقتصادی با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و نظارتی مجلس تبدیل می‌کنند و دولت را از طریق نقد صریح و دلسوزانه، ‌نظارت و کنترل بر بودجه و اجرای قوانینی که معطل مانده یا خلاف آن عمل می‌شود به مجلس و مردم پاسخگو می‌کنند.

انتقادات مطهری از ‌کار‌های احمدی‌نژاد

علی مطهری در یاداشتی نوشت : ژست انقلابی و میل به خودنمایی تیپ افراد احمدی نژادی باعث شد که قطعنامه‌ها را کاغذ پاره بنامند و مردم را در یک مسیر رنج و سختی غیر ضروری قرار دهند که تا به امروز ادامه دارد، شبیه اقدام غیر ضروری تسخیر سفارت آمریکا که هنوز درگیر تحریم‌های آن هستیم و کسی نیست توضیح دهد که چه ضرورتی برای این کار وجود داشت.

باهنر: در صورت پیوستن قاطبه مردم به معترضین، انقلاب مخملی رخ می‌داد

محمد رضا باهنرنائب رئیس سابق مجلس با بیان اینکه در آبان‌ماه موضوع اعتراضات مردم فقط بنزین نبودو آنها از همه چیز ناراضی بودند گفت: در صورت پیوستن قاطبه مردم به معترضین، انقلاب مخملی در کشور رخ می‌داد.

روایت زاکانی از تأکید رهبر انقلاب
به نمایندگان در سال آخر دولت ها

زاکانی نماینده قم گفت: در ابتدای مجلس هفتم وقتی خدمت حضرت آقا رسیدیم، ایشان با تأکید فرمودند که مجلس باید در سال‌های آخر دولت، به ویژه چهار ساله دوم که چهار چرخ دولت ها معمولاْ پنچر می‌شود به کمک دولت ها شتافته و توان تنزل یافته دولت را جبران کند. بر این اساس اتفاقاً‌ برعکس طرح استیضاح، مجلس باید با نقش‌آفرینی‌ای برادرانه در کنار دولت جهت ارتقاء سطح خدمتگزاری به مردم عزیزمان قرار گیرد.

فتاح قسم خورده‌ که کاندیدا نمی‌شود

محمدرضا باهنر در مصاحبه ای گفته است: آقای فتاح قسم جلاله خورده‌اند که نمی‌خواهند در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کنند، اما در عالم سیاست هیچ چیز غیرممکن نیست. ممکن است آدم یک روز احساس تکلیف کند و بیاید و یک روز نه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


باران رحمت است و همه مردم استان دلخوش از این سخاوت آسمان اند اما غم

بیشتر

مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت