قالیباف: نظارت مجلس از جنس نشستن در تهران نیست

محمد باقر قالیباف‌ گفت: نظارت ما در مجلس از جنس نشستن در تهران نیست. به دنبال نظارت میدانی و سیستمی هستیم. نهاد مجلس، کمیسیون‌ها، هیئت رئیسه، رئیس و معاونین مجلس باید در خدمت تک تک نمایندگان باشد برای حل مشکل مردم. وی اظهار کرد: عرضه و شجاعت نداشتن خودمان را به حساب تحریم نگذاریم. در کشور ما متاسفانه برای کاری نکردن از کسی توضیح نمی‌خواهند ولی اگر کار کرد باید روزانه به ۲۰۰ نفر جواب پس بدهد.

پروانه مافی : در امور زنان، اصلاح‌طلبان و اصولگرایان با هم تفاوت چندانی ندارند

«پروانه مافی» نماینده اصلاح طلب مجلس دهم با بیان اینکه تلاش‌ها در مجلس دهم برای تقویت حضور زنان در عرصه سیاسی با شکست مواجه شد گفت: آقایان با اینکه در ظاهر به ما وعده می‌دادند که به طرح‌ها رأی خواهند داد اما رای نمی‌دانند و در این بین هم فرقی بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان نبود.

کنایه مشاور روحانی به نمایندگان

مشاور رئیس جمهور از بروز برخی رفتارها در جهت تبدیل مجلس به یک جایگاه نظارتی صرف انتقاد کرد. ابوطالبی در توئیتی با انتقاد از تلاش‌های صورت گرفته برای تغییر ساختار مجلس نوشت: اولویت نخست و اصلی‌ترین دلیلِ تشکیل مجلس،قانون‌گذاری است؛ و نظارت، وفقِ قانون اساسی مختص سازمان بازرسی کل کشور درقوه‌ قضائیه می‌باشد. وی تأکید کرد: یکبار دیگر قانون اساسی را بخوانید، شاید راه را اشتباه آمده باشید.تبدیل مجلس قانون‌گذاری به مجلسِ نظارتی، همان هدفی است که مشروعه‌ خواهان دنبال می‌کردند.

شرط اصلاحات برای حمایت از لاریجانی

محمدصادق جوادی حصار فعال سیاسی و تحلیلگر اصلاح‌طلب گفت: حمایت از لاریجانی تنها در شرایط خاص که بر‌اساس یک پلتفرم روشن و یک معاهده‌نامه خیلی آشکار که میزان مشخص داد و ستد میان اصلاح‌طلبان و ایشان قابل احصا باشد، امکان‌پذیر است.

دولت را تخریب می‌کنند تا شانس رأی آوردن داشته باشند

رئیس دفتر رییس جمهور گفت : برای انتخابات یک دوره ۲۰ روزه مشخص شده تا رقبا حرف‌هایشان را بزنند، برنامه‌هایشان را بگویند اینکه از اکنون دولت را تخریب کنند تا مردم را از این دولت ناامید کنند به امید اینکه، شانس رأی آوردن داشته باشند کار درستی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سربازی – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس در آئین تجلیل از خیرین مدرسه

بیشتر

دادرس مقدم – «همه ما برای بارش باران دعا می‌کنیم اما غافل از آنکه خدا به

بیشتر

یادم می آمد که مسئولان ما خوششان آمده بود که هر موضوعی پیش می آمد

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت