قالیباف: مشکل کشور نبود پول نیست، بی عرضگی است

رئیس مجلس با بیان اینکه اگر امروز کسی به شما اعلام کرد که مشکلات کشور به علت نبود امکانات و پول است، هرگز از او نپذیرید. وی گفت: امروز ضعف مدیریت و بی‌عرضگی و فرصت‌دادن به دلال‌ها باعث مشکلات کشور است. قالیباف افزود: امروز ضعف مدیریت، بی عرضگی در تصمیم و دوری از فرهنگ کار و تلاش و فرصت دادن به سوداگران است که باعث شده آنها صدها میلیارد پول به دست بیاورند. وی تصریح کرد: اگر ما تحریم‌ها را برداریم، امیدوارم برداشته هم بشود، اگر فکر کنیم به ثبات اقتصادی و رشد اقتصادی می‌رسیم با این روش مدیریت، باید بگویم، خیر. رئیس مجلس گفت: زمانی که کشور ۱۱۰ میلیارد دلار درآمد داشته کسری بودجه هم داشته است، کسری بودجه کشور این‌گونه جبران نمی شود.

نپیوستن به FATF آثار خود را در خرید واکسن نشان می دهد

سخنگوی دولت درباره اظهارات اخیر علی مطهری درباره خرید واکسن کرونا و ارتباط آن با FATF گفت: در مورد انتقال پول بنابر قوانین تحریم و قواعد FATF چندین مرحله انتقال پول با مشکل مواجه شد و با موانعی رو به رو بودیم. به طور کلی نپیوستن به FATF آثار خود را نشان خواهد داد. قبلا نیز دولت دیدگاه خود را در این زمینه اعلام کرده بود. علی مطهری در توئیتی نوشته بود : به خاطر این که در لیست سیاه اف ای تی اف قرار داریم نتوانستیم پنجاه میلیون دلار مبلغ سهمیه ایران از واکسن کرونای سازمان جهانی بهداشت برای هشت میلیون ایرانی را منتقل کنیم و سهمیه ایران باطل شد. مجمع تشخیص مصلحت نظام باید پاسخگو باشد.

ظریف : من توان ریاست جمهوری را در خود نمی بینم

محمدجواد ظریف، وزیر خارجه در گفتگو با” طلوع نیوز “ افغانستان در خصوص احتمال کاندیداتوری در ۱۴۰۰ گفت : من توان خودم را می‌دانم و آن کار (ریاست جمهوری) را در توان خود نمی‌بینم. وی در واکنش به سوالی در خصوص اعدام روح ا… زم به عنوان یک فعال خبری نیز گفت : قوه‌ قضاییه ما مستقل است و دولت نقشی در تصمیم قوه قضاییه ندارد. اما تا آنجا که من خبر دارم، خبرنگار به معنای کسی است که خبر را منتقل می‌کند یا اظهار نظر می‌کند. علی‌القاعده یک خبرنگار نباید آموزش ساخت «کوکتل مولوتف» در سایتش بگذارد.

نادران : لایحه بودجه ۱۴۰۰برای فروپاشی دولت بعد است

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ مجلس، با اشاره به اشکالات لایحه بودجه گفت: دولت لایحه را متناسب با شرایط جنگ اقتصادی و دفاع از منافع ملی تنظیم نکرده و این لایحه برای فروپاشی دولت بعد است نادران تاکید کرد که نمی‌گذاریم خزانه خالی تقدیم دولت بعد شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت