قالیباف : اگر کنار مجاهدان خط مقدم نایستیم از مروت و انسانیت به دور است

رئیس مجلس که به دلیل حضورش در بیمارستان کرونایی ها جلسه سران قوا لغو شده بود گفت: عقلانیت این است که در میدان حاضر باشیم و لااقل به پرستاران و پزشکان خداقوت بگوییم؛ اگر کنار مجاهدان خط مقدم نایستیم از مروت و انسانیت به دور است. قالیباف گفت: ما یک عقل معاد داریم یک عقل معاش؛ در مبارزه با کرونا پرستاران و پزشکان با عقل معاد مجاهدت کردند نه با عقل معاش.

گزینه پایداری رئیس‌جمهور شود

غلامعلی جعفرزاده فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی درباره انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: اجازه دهیم گزینه جبهه پایداری رئیس‌جمهور شود چون او می تواند رابطه با آمریکا و اف ای تی اف را درست کند آن وقت تمام مشکلات کشور حل خواهد شد و هیچ کس هم او را جاسوس، خائن و وطن فروش نمی نامد.

برخی به اسم رسیدگی به مشکلات مردم، سفرهای تبلیغی آغاز کرده‌اند

رییس دفتر رییس جمهور گفت: برخی نمایندگان به اسم رسیدگی به مشکلات مردم، سفرهای تبلیغی خود را آغاز کردند آنها با وعده‌ها و حرف‌های تبلیغاتی، ‌انتظارات مردم را بالا می‌برند در حالی که می‌دانند منابع کشور محدود است. واعظی با تاکید بر اینکه هنوز به شروع انتخابات ریاست جمهوری زمان زیادی باقی مانده برخی از نمایندگان به اسم رسیدگی به مشکلات مردم، سفرهای تبلیغی خود را آغاز کردند.

پیش‌بینی زیباکلام درباره انتخابات

صادق زیباکلام در مورد پیش‌بینی انتخاباتی خود گفت‌: اگر بتوانند مجوز احمدی‌نژاد را از شورای نگهبان بگیرند، او به پاستور برمی‌گردد؛ در غیر این صورت از بین زاکانی و جلیلی با حداکثر ۳۰ درصد آرا یکی به عنوان رئیس‌جمهوری از طرف همان اقلیت انتخاب خواهد شد.

سرمایه احمدی‌نژاد آتش گرفته است

عباس سلیمی‌نمین گفت: احمدی‌نژاد وقتی روزبه‌روز خودش را بیشتر تخریب می‌کند و رفتارهای آنچنانی دارد به زودی همه چیز را از دست می‌دهد این فعال سیاسی اصولگراادامه داد: در واقع احمدی‌نژاد سرمایه اعتباریش را به آتش زده و به این امر واقف است که خودش به تنهایی شرایط بازگشت به قدرت را ندارد و به همین دلیل در حال تلاش است تا با جلب نظری بتواند فضای ورود به انتخابات و البته قدرت را مهیا کند.

این مجلس نماد اصولگرایی است

ناصر ایمانی، تحلیلگر سیاسی اصولگرا می‌گوید: عملکرد این مجلس، عملکرد واقعی اصولگرایان است؛ بنابراین هر عملکردی که داشته باشد قاعدتا در اینکه اصولگرایان بخواهند در انتخابات ۱۴۰۰ به مردم بگویند که عملکرد ما این است و به کاندید ما رأی دهید، بسیار مؤثر است. اما در مورد اینکه عملکرد مجلس چگونه است، باید صبر کرد چون چندماه بیشتر از آن نمی گذرد.

واکنش محمدجواد ظریف به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران

وزیر امور خارجه ایران تحریم‌های جدید آمریکا علیه بانک‌های ایرانی را محکوم کرد و آن را تلاش برای انهدام کانال‌های باقی مانده پرداخت بهای غذا و دارو در بحبوحه شیوع کرونا توصیف کرد. ظریف هشدار داد: «عاملان و اجراکنندگان [این اقدام ستمگرانه] که پول ما را بلوکه می‌کنند، با عدالت روبه‌رو خواهند شد».

پومپئو: فشار اقتصادی حداکثری علیه ایران تا موافقت با مذاکرات ادامه می‌یابد

«مایک پومپئو» وزیر خارجه آمریکا روز پنجشنبه طی بیانیه‌ای به تحریم‌های جدید مالی ایران اشاره کرد. وی در این بیانیه مدعی شد: «این تحریم‌ها با هدف افزایش محروم کردن جمهو‌ری اسلامی از تامین مالی در حمایت از فعالیت‌های تروریستی و باج‌گیری هسته‌ای و تهدید جهان است.» وزیر خارجه آمریکا در ادامه این بیانیه گفت: «کارزار فشار اقتصادی حداکثری ما ادامه خواهد یافت تا ایران به مذاکرات جامعی تمایل پیدا کند که درباره رفتار بدش باشد.»

عضو شورای نگهبان: به کسی
نمی گوییم نیا یا بیا

سیامک ره‌پیک، عضو شورای نگهبان گفت: ممکن است کسی با یکی از اعضای شورا، صلاح و مشورت کند که من بیایم؟ نیایم؟ اوضاع چطور است؟ اگر کسی به اعضای شورای نگهبان به صورت انفرادی مراجعه کند و این موارد را سؤال کند، به طور طبیعی باید گفت که ثبت نام یا عدم ثبت نام وی در انتخابات به ما ارتباطی ندارد. اما ممکن است کسی به او توصیه کرده باشد که آقا شما نیا. اما اینکه شورای نگهبان بنشیند تصویب کند که فردی حضور پیدا نکند، چنین چیزی نداریم که به کسی بگوید نیا یا بیا! گاهی بعضی افراد درخواست ملاقات می‌کنند، معلوم است برای چیست بنابراین شرکت یا عدم شرکت، نظر اوست نه شورای نگهبان. در این دوره هم چنین چیزی نبوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت