قالیباف: برای حل مشکل مردم عصای دولت هستیم

رئیس مجلس گفت:رضایت رهبر معظم انقلاب در این است که ما غمخوار درست مردم شویم و مشکلات مردم را حل کنیم و برای حل مشکل مردم عصای دولت هستیم فلسفه وجودی ما گشودن گره ای از مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی است.وی ادامه داد:نمی‌توان نماینده مردم بود و در بین مردم نبود.نمی‌شود پشت درهای بسته و صندلی‌های نشسته تصمیم گیری کرد.قالیباف در ادامه گفت:در اقیانوس نقدینگی که مشکل فعلی کشور است هم اکنون با کویر در حوزه تولید مواجه هستیم.باید بازار سرمایه را به سمت تولید کشور ببریم.باید حجم نقدینگی بورس را به سمت پروژه‌های بزرگ هدایت کنیم.باید در تجارت خارجی‌مان تغییر راهبرد داشته باشیم.اصلاح ساختار بودجه، نوسازی در نظام مالیاتی ،اجرای سیاست های حمایتی برای طبقه محروم و مستضعف، رونق تولید و کسب کار و تغییر راهبرد در حوزه سیاست خارجی پنج رویکرد اصلی بسته اقتصاد مردمی مجلس برای رفع مشکلات اقتصادی کشور است‌.

طرح استیضاح رئیسجمهور از دستورکار نمایندگان خارج شد

طراحان طرح استیضاح رئیس‌جمهور می‌گویند از ادامه پیگیری این طرح منصرف شده‌اند. حدود 10 نماینده مجلس شورای اسلامی که پیگیر طرح استیضاح رئیس جمهور و متقاعد کردن دیگر نمایندگان برای حمایت از این طرح بودند، از پیگیری این طرح منصرف شدند.حجت الاسلام جواد نیک‌بین، نماینده مردم کاشمر و از طراحان طرح استیضاح رئیس جمهور، با تأیید این خبر گفت: با توجه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به دولت برای رفع مشکلات، تصمیم گرفتیم به‌جای طرح استیضاح، طرح‌های اقتصادی را دنبال کنیم.

مخالفت نمایندگان با تشکیل یک کمیسیون ویژه

نمایندگان مجلس با تشکیل کمیسیون ویژه فناوری اطلاعات، فضای مجازی و اقتصاد دیجیتال مخالفت کردند. نمایندگان در جلسه علنی چهارشنبه ۲۵ تیر) با ۷۲ رأی موافق، ۹۴ رأی مخالف و ۱۰ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۶ نماینده حاضر در جلسه علنی با تشکیل کمیسیون ویژه فناوری اطلاعات، فضای مجازی و اقتصاد دیجیتال مخالفت کردند. مجتبی رضاخواه نماینده مردم تهران در مجلس به عنوان درخواست کننده تشکیل این کمیسیون ویژه گفت: براساس ماده ۴۰آئین‌نامه داخلی مجلس نمایندگان می‌توانند برای رفع مشکلات حساس و اساسی کشور کمیسیون ویژه تشکیل دهند.با توجه به اینکه در شرایط فعلی بسیاری از مشاغل به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکل روبرو شده‌اند می‌توان با استفاده از ظرفیت اقتصاد دیجیتال بسیاری از مسائل و مشکلاتی که مردم با آن روبرو هستند را با تشکیل کمیسیون ویژه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال رفع کرد.وی با بیان اینکه براساس تأکیدات رهبر انقلاب باید مشکلات فضای مجازی با برنامه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت رفع شود، افزود:در حال حاضر دولت به دلیل نداشتن بانک اطلاعاتی کامل نمی‌تواند از افراد آسیب‌پذیر به درستی حمایت کند.نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد:با تشکیل این کمیسیون ویژه می‌توان در دو حوزه قانونگذاری از طریق تدوین پیش‌نویس استفاده از ارزهای دیجیتال و پیش‌نویس فعالیتهای اقتصاد دیجیتال و در حوزه نظارت از طریق تشکیل هر چه سریعتر دولت الکترونیک و شبکه ملی اطلاعات به رفع مشکلات موجود در فضای مجازی کمک کرد.

نوار مذاکره آمریکاییها با سران داعش در اختیار حاج قاسم بود

 امیرعبداللهیان در مراسم رونمایی از مستند «رویای حاتم» روایت شهید ابومنتظر المحمداوی گفت: شهید سلیمانی به من گفت که ما تصاویری را داریم که نشان می‌دهد در یک روز و ساعت مشخص 5 فروند هواپیمای لجستیک آمریکایی در فرودگاه موصل که دست داعشی‌ها بود فرود آمد که نیروهای ژنرال آمریکایی از آن پیاده و وارد فرودگاه موصل شدند. آنان به مدت 5 ساعت با سران داعش مذاکره کردند. سردار سلیمانی می‌گفت که من نوار صوتی این مذاکره را در اختیار دارم و هر وقت بخواهید آن را منتشر می‌کنم.

شنیده ها دربارهاعاده دادرسی ۳اعدامی و تکذیب آن

بر اساس شنیده ها  به دستور حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی مستند به ماده ۴۷۷ برای سه اعدامی حوادث آبان ماه اعاده دادرسی صادر شده است مدیرعامل خبرگزاری قوه قضاییه اما اعلام کرده :خبری که یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر دستور آیت ا… رییسی برای اعاده دادرسی سه متهم اعدامی حوادث آبان ماه منتشر کرده است «صحت ندارد»

ثروت بیکران طبری از کجا آمده است؟

 ‏عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: در دادگاه طبری تاکنون این پرسش مطرح نشده که این ثروت بیکران از کجا آمده؟ او باید ثابت کند از راه مشروع کسب کرده و همیشه هم مالیاتش را داده. نه اینکه دادگاه ثابت کند مال او از راه نامشروع کسب شده. در اینجا معادله را باید عوض کرد.  هر مالی را که نتواند منشا معقولش را توضیح دهد، نامشروع است. 

نمیتوان با تندروی و کندروی ۸۰ میلیون جمعیت را مصادره کرد

غرضی، زیر دولت موسوی و هاشمی و کاندیدای سابق ریاست جمهوری گفت:  کشور دارای طبقه متوسطی است که بنابر گفته کارشناسان اجتماعی حتی اروپا و آمریکا هم چنین طبقه متوسطی ندارند. بیش از ۶۰ درصد مردم فهم اجتماعی قوی دارند، ۸۰ میلیون جمعیت کشور را نمی‌توان با تندروی و کندروی مصادره کرد.

بی انضباط ترین ها را مبصر کلاس می گذاشتند!

محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا در واکنش به مجوز صادر شده برای علی اکبر رائفی پور توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر در اینستاگرام نوشت: آفرین به هوشمندی ستاد امر به معروف، برای رائفی پور مجوزی صادر شده که او می تواند برای امربه معروف و نهی از منکر مسئولین، مغازه و تشکیلات راه بیاندازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت