قاضی زاده هاشمی: نان و آب مردم را نباید به سیاست‌ آمریکا ربط دهیم

خانه ملت/ قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه منافع کشور و نان و آب مردم را را نباید به سیاست های آمریکا گره بزنیم، گفت: دولت باید بر مبنای راهبرد «نگاه به شرق» حرکت کند و ضمن اتکاء به توان داخلی، تعاملات و تبادلات تجاری خود را با ۱۵ کشور همسایه گسترش دهد.

روحانی مسئول اجرای قانون اقدام راهبردی برای
لغو تحریم ها شد

فارس/ مجلس، رئیس جمهور را مسئول اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران کرد. نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی روز گذشته پارلمان در جریان بررسی جزئیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران با پیشنهاد جایگزین الیاس نادران در ماده ۸ این طرح موافقت کردند. بر اساس این مصوبه، مسئول اجرای صحیح و کامل این قانون رئیس جمهور و مقامات و مدیران مربوط و دستگاههای اجرایی ذی ربط می‌باشند.

زیدآبادی: دعوای اصولگرا و اصلاح‌طلب سرِ لحاف ملاست

دیده‌بان ایران/ یک تحلیلگر سیاسی درباره سخنان ظریف در مورد «گرا» دادن برخی به آمریکایی ها برای مذاکره، نوشت: دعوا بر سر لحاف ملّاست و بحث “ارزش‌ها” هم در واقع سرپوشی برای گمراه‌سازی بخشی از هواداران ساده‌دل است. احمد زید آبادی گفت؛ این ترامپ بدبخت لابد از یک چیزی خبر داشت که دائم می‌گفت به محض ورود دوباره‌ام به کاخ‌سفید زنگ تلفن به صدا در می‌آید! من خیال می‌کردم بلوف می‌زند حال آنکه مرد بیچاره از همان چیزی خبر داشت که ظریف هم از آن بی‌خبر نمانده است!.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت