یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

«قاسم» سریال «بچه مهندس» در گفتگو با آوا خواست ؛بیرجندی ها نقدم کنند

سری اول «بچه‌مهندس» به کارگردانی علی غفاری در ماه رمضان دو سال پیش روی آنتن تلویزیون رفت. پس از استقبال مخاطبان، فصل های بعدی این سریال هم ساخته شد و این شب ها پس از افطار فصل سوم « بچه مهندس» با بازی محمود خسرومنش از همشهریان بیرجندی اوقات خوشی برای مخاطبش می سازد. محمود خسرومنش، متولد ۱۳۷۰ در بیرجند بازیگر تئاتر و تلویزیون است که در سریال “بچه مهندس ۳” در نقش قاسم بازی می کند، سریالی که هم اکنون از شبکه دو سیما روی آنتن است. فرزند آخر خانواده است و یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خودش دارد. او در این سریال در کنار روزبه حصاری, بانو ثریا قاسمی و سعید کریمی ایفای نقش می کند.

متولد خانواده ای فرهنگی

خسرومنش در گفتگو با آوا می گوید: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۷۰ در بیرجند در یک خانواده فرهنگی (پدر و مادر هر دو معلم بازنشسته) به دنیا آمدم و فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی در مقطع لیسانس از دانشگاه پیام نور بیرجند هستم. خسرو منش با بیان اینکه کلاس های بازیگری را در بیرجند زیر نظر استاد محمد براتی گذراندم، می افزاید: همچنین زیر نظر اساتیدی چون عباس زاده و حسینی چندین نمایش عروسکی و جدی بازی کرده ام.
او یادآور می شود: بازی های دوران مدرسه و دانشگاه اولین تجربه تئاترش بوده و همچنین در تئاتری به نام «قصه آب» با هنرمندی به نام حسینی کار کرده است و این تجربه را جزو اولین و بهترین کارهای هنری اش می داند.

ماجرای بازی در «بچه مهندس»

وی درباره بازی اش در سریال پر طرفدار این شب ها می گوید: از طریق فراخوانی که دستیار کارگردان سریال بچه مهندس در اینستا زده بود با این فیلم آشنا و بعد تست پذیرفته شدم. وی با بیان اینکه در سریال بچه مهندس ۳ به کارگردانی علی غفاری در نقش اصلی بازی می کند، خاطر نشان کرد: این سریال در ماه رمضان هر شب ساعت9:30 پخش می شود و امیدوارم هموطنان و همشهریان با دیدن این فیلم مرا نقد کنند و بتوانم در کارهای بعدی موفق تر عمل کنم. خسرومنش یادآور شد: داستان سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود که پیش از این فصل‌های اول و دوم این سریال پخش شده است. بازیگر جوان همشهری بیان می کند: تمام لحظات بازی در این سریال برایم خاطره است و امیدوارم در آن بدرخشم و بتوانم در آینده در عرصه سینما و تئاتر موفق تر عمل کنم که صد البته نیاز به حمایت مردم و مسئولان دارم.

خودم را در نقش تصور کردم

وی عنوان می کند: زمانی که فیلمنامه بچه مهندس را خواندم خودم را در آن نقش تصور کردم و چون توانستم با آن ارتباط بگیرم نقش را پذیرفتم. خسرومنش با بیان اینکه «غفاری» در تمام مدت بازی در این سریال حامی او بوده، می افزاید: اگر بعضی سکانس ها خوب نمی شد با همدلی و مهربانی آن را تکرار می کرد. همچنین از کمک های سعید کریمی دستیار اول کارگردان، عباس زاده و خانواده ام تشکر می کنم و قدردان شان هستم. ساخت فصل سوم سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی تیر ماه ۹۸ آغاز شد و تصویربرداری آن ادامه دارد. این مجموعه تلویزیونی در ۳۵ قسمت به قلم حسن وارسته ساخته شده، تیتراژ «بچه‌مهندس ۳» را احسان خواجه‌امیری می‌خواند و آهنگساز این قطعه، بابک شهرکی است – کاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت