فکر نکنید اگر رئیس‌جمهور محافظه‌کار سر کار بیاید مشکلات حل می‌شود

سردار نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه در پاسخ به این سؤال که «نظر شما و همچنین رویکرد سپاه برای انتخابات ۱۴۰۰ چیست» عنوان کرد: جوان‌گرایی را از مردم مطالبه کنید تا از نیروهای بانشاط و انقلابی حمایت کنند، فکر نکنید اگر فرد محافظه‌کار و ملاحظه‌کاری را سر کار آوردیم، مشکلات حل شده و همه‌چیز آرام می‌شود، مشکل دلار و طلا و مسکن حل می‌شود، این انقلاب مردمی بوده و موفقیت و حل معضلاتش هم راهکارهای انقلابی می‌خواهد،اگر می‌خواهیم مشکلات اقتصادی‌مان حل شده و وابستگی نفتی‌مان کم شود، لازمه‌اش این است که یک نیروی انقلابی برای مردم خدمت کند.

چاره‌ای غیر از روحانی نداشتیم!

دبیرکل حزب اصلاح طلب مردم سالاری گفت : اگر برای روحانی تبلیغ نمی‌کردیم، رای نمی‌آورد. با رای ما آمده اما دولت، دولتی اصلاح‌طلب نبوده است. ما چه کار دیگری می‌توانستیم انجام دهیم.کواکبیان افزود : ما چاره‌ای غیراز روحانی نداشتیم. اسحاق جهانگیری هم برای حمایت روحانی آمده بود. من خودم اما اگر تایید می‌شدم، حتما پوششی عمل نمی‌کردم.

برخی وزرای روحانی در ستادهای انتخاباتی حضور دارند

فروزنده معاون رئیس دولت دهم، با انتقاد از رویکرد برخی وزرا و اعضای دولت که خود را آماده انتخابات ۱۴۰۰ می‌کنند تاکید کرد: اینکه برخی در دولت به فکر انتخابات ۱۴۰۰ باشند و از ظرفیت‌ها و امکانات‌هایی که در اختیار یک وزیر یا مقام دولتی است، در حوزه انتخابات استفاده کنند، رویکرد بسیار غلطی است و مردم به این روش حتما جواب منفی خواهند داد .

کنایه‌های سنگین زیباکلام به عارف:

صادق زیباکلام گفت: آقای عارف در چهارسال دوره نمایندگی‌اش که بسیاری اتفاقات مهم در زندگی مردم رخ داد، هیچ اظهار نظری نکرد و اصلا برایش مهم نبود که بر سر مردم می‌آید و بعد از مجلس دهم تا امروز هم از دیوار صدا در می‌آید از عارف نه و در چنین شرایطی می‌آید و می‌گوید می‌خواهم در انتخابات نامزد شوم؛ در صورتی که یک نفر هم به او رأی نمی‌دهد.

عقلای کشور لاریجانی را قبول دارند

لاهوتی، نماینده سابق مجلس لاریجانی را بهترین گزینه برای ریاست جمهوری دولت سیزدهم معرفی کرد . وی با بیان اینکه در مجموع عقلای کشور فارغ از اصلاح‌طلب و اصولگرا بودن، لاریجانی را به عنوان یک فرد توانمند قبول دارند افزود : حضور او در انتخابات به استراتژی نظام بستگی دارد اگر استراتژی تغییر نکند و همین وضعیتی که در حال حاضر است، ادامه یابد شاید با توجه به آن نقش دیپلماسی قوی که در لاریجانی وجود دارد، شخصا ضرورتی نبیند وارد نشود .

ترامپ: ایران اگر کرم بریزد بلایی سرش می آوریم که تا حالا سابقه نداشته!

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در یک مصاحبه رادیویی بار دیگر علیه ایران اظهارنظر کرده است. او گفت: «ایران، این را می‌داند. آنها اخطار گرفته‌اند: اگر کرم بریزید و کار بدی علیه ما انجام دهید، بلایی سرتان می‌آوریم که تا حالا سابقه نداشته.» لحن رکیک رئیس‌جمهور آمریکا در این بخش از مصاحبه، مورد انتقاد برخی از کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت