فیلتر پیام رسان ها در صورت ایجاد مسائل فرهنگی و امنیتی

رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور گفت : در شبکه ملی اطلاعات، قرار بر قطع هیچ شبکهای نیست و تنها درصورتی که پلتفرمها از قوانین ایران تبعیت نکنند و موارد غیرقانونیشان به حدی باشد که مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی ایجاد کند، فیلترینگ صورت میگیرد. فیروزآبادی با بیان اینکه توییتر در حوادث ۸۸، مداخله آشکار داشت گفت : طبیعی بود که با تلگرام هم برخورد شود؛ این پیام رسان قولهایی داده بود اما همکاری نکرد . وی افزود : هدفمان از ایجاد پوسته های تلگرام این بود که مردم از تلگرام پالایش شده استفاده کنند . وی تاکید کرد : عضویت مسئولان در شبکه های فیلتر شده خلاف است . فیروزآبادی همچنین اظهار امیدواری کرد تا در آینده نزدیک همراه اول و ایرانسل یک پیامرسان فراگیر ملی عرضه کنند.

مسدود شدن همه پیامرسانهای خارجی با طرح ساماندهی نمایندگان مجلس

روزنامه اینترنتی فراز نوشت: نمایندگان مجلس، در طرحی با عنوان «ساماندهی پیامرسانهای اجتماعی»، فعالیت شبکههای اجتماعی را مشروط به تایید یک هیئت ساماندهی و نظارت کردهاند و خواستار احراز هویت کاربران اینترنت شدهاند. تصویب این طرح احتمالا باعث مسدود شدن همه پیامرسانهای خارجی میشود.

پیشبینی یک تحلیلگر از وضعیت بورس تا انتخابات ۱۴۰۰

یک تحلیلگر بازار سرمایه به مشرق گفت : طی یکی دو ماه آینده بعید است که جریان پرشیب صعودی یا نزولی داشته باشیم. همچنین انتظار دارم تا انتخابات ۱۴۰۰ ایران، در بورس یک رشد موج پنجی را خواهیم داشت. به نظرم از بهمن ماه شاهد تحرکات جدی در صنایع، شرکتها و شاخص کل بورس خواهیم بود. به همین دلیل پیشنهادم به سرمایهگذاران این است که بازار را رها نکنند.

واکنش وزیر سابق به بازگشایی مدارس: تا دیر نشده حضور فیزیکی را منتفی کنید

مرتضی حاجی، وزیر اسبق آموزش و پرورش خطاب به حاجی میرزایی نوشت: پیشنهاد می کنم تا دیر نشده اعلام کنید حضور فیزیکی منتفی است و یا حداقل داوطلبانه است و الزامی نیست. خصوصا که مسئولان بهداشتی هم اظهار نگرانی می کنند. مردم را از سفر منع می کنیم ولی می گوییم ۱۴ میلیون دانش آموز به مدرسه بروند. اصرار می کنیم عزاداری ها در فضای بسته نباشد ولی بچه ها را به داخل کلاس می بریم ولو با نصف کردن تعداد و دو نوبته کردن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت