فضا را برای ثبت نام کاندیداها محدود نکنیم

رییس مجلس بر ضرورت جلوگیری از محدود کردن ثبت نام افراد در ریاست جمهوری تاکید و گفت که مجلس فقط وضعیت نابسامان پیش از ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را ساماندهی می‌کند. قالیباف خاطرنشان کرد: تشخیص صلاحیت افراد پس از ثبت‌نام به عهده شورای نگهبان است و لذا باید اجازه دهیم افراد بیشتری در این چارچوب بتوانند ثبت‌نام کنند.

رفیق دوست: برادران سپاهی رئیس جمهور شوند
یک ساله مشکلات کشور حل می‌شود

اولین وزیر سپاه ایران گفت: اگر یکی از برادران سپاهی رییس جمهور شود و به حرف رهبری تابع باشد و این موانع را بردارد یک ساله مشکلات کشور حل می شود. وی افزود: اگر یک نظامی کاندیدا شود با رهبری زاویه نخواهد داشت و دستورات اجرا می شود.

روحانی باید وعده‌های نسیه‌اش را نقد کند

نایب رئیس کمیسوین امنیت ملی مجلس گفت: رئیس جمهور وعده‌های نسیه‌ای که در سال‌های گذشته به مردم داده باید در فرصت باقیمانده نقد کند و در گزارش پایانی کار خود وعده‌های انجام‌شده را گزارش دهد نه وعده‌های داده شده را. عباس مقتدایی افزود: وعده‌هایی که در ۷ سال و نیم گذشته محقق نشدند و دولت در این ۷ ماه باقیمانده باید آنها را نقد کند.

مردم قطعا تکرار تجربه دولت روحانی را نمی‌پذیرند

جلالی زاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اگر کارگزاران بخواهد که خودش را به دامن یک کاندیدای غیراصلاح‌طلب اندازد، تجربه دولت روحانی را تکرار کرده و مردم هم قطعا از آنان حمایت نمی‌کنند و کاندیدایشان هم رأی نخواهد آورد.

مازنی: ظاهرا مجلس به دنبال حذف رقیب است

نماینده پیشین مجلس گفت: مجلس یازدهم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در حال بررسی اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری است و شرایط احراز خیلی واقع بینانه و مطابق با نیازهای جامعه ارزیابی نمی شود، کما اینکه برداشت بسیاری این است که دوستان ما در مجلس یازدهم، برای حذف رقیب و ایجاد زمینه برای انتخاب افراد مورد نظر خود، این قانون را دنبال می‌کنند.

اگر اصولگراها بهتر مذاکره می‌کنند، بسم‌ا…

محمد صدر، چهره اصلاح‌طلب با بیان اینکه پایگاه رأی ظریف از همه کاندیداها بیشتر است، می‌گوید: اصولگرایان ادعا می‌کنند که ما می‌توانیم مذاکره کنیم و ما می‌گوییم در یک انتخابات رقابتی شرکت کنید و رأی بیاورید، بسم‌ا… !ما بخیل نیستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت