یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

فرمانده سپاه : دست فرماندهان هوافضا همواره روی ماشه باشد

فرمانده کل سپاه گفت: قدرت موشکی ما ضامن عقب نشینی دشمنان است، تا به امروز این قدرت در صحنه های مختلف اعم از مبارزه با داعش و انصراف دشمن از تهدید نظام وملت ایران کارکرد خود را نشان داده است. سردار سلامی در آئین رونمایی از سامانه پرتابهای پیوسته و متوالی موشکهای بالستیک دوربرد ، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز در حال رشد، توسعه، گسترش و غلبه بر دشمنان است، گفت: از سوی دیگر دشمنان ما با انحطاط و زوال قدرت روبهرو هستند و هر روز که میگذرد شتاب و شیب این زوال تند تر میشود؛ اما هنوز تهدیدات دشمن پابرجا است. وی همچنین با اشاره به خباثتها و توطئههای دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران و ضرورت آمادگی تمام عیارو مستمر برابر تهدیدات، خطاب به فرماندهان و رزمندگان نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد: دستهای شما همواره روی ماشه باشد؛ شاهدیم که دشمنان گاهی بر طبل تهدید میکوبند؛ آنها را باید مهار و سیطره روانی و تسلط فنی، تکنیکی، تاکتیکی، عملیاتی و استراتژیک نظام را به آنان ثابت کنیم.

هیچ امکانی مبنی بر تغییر سیاست ایران نسبت به آمریکا وجود ندارد
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم گفت: منکر تأثیرگذاری نتیجه انتخاب آمریکا بر اقتصاد ایران نیستم اما هیچ امکانی مبنی بر تغییر سیاست ایران نسبت به آمریکا وجود ندارد. عنابستانی ضمن تأکید بر ضرورت توجه به ظرفیتهای داخلی گفت: نتیجه انتخاب آمریکا در سیاست جمهوری اسلامی ایران نسبت به آمریکا تأثیر نخواهد گذاشت. از نظر ما در این 41 سال همه احزاب و تفکرهای آمریکایی، چه الاغشان و چه فیلشان، تفاوتی در برخورد با ایران نداشتند. رفتارهای همه طیفهای آمریکایی نسبت به ما، خصمانه بوده و در تلاش برای براندازی بودند. وی با بیان اینکه «آمریکا با ملت ایران مشکل دارد» گفت: سیاست کلی جمهوری اسلامی تغییر نخواهد کرد.

تصمیم انتخاباتی اصلاح طلبان پایان سال مشخص میشود
حکیمی پور، دبیرکل حزب اراده ملت، در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت کنونی اصلاحطلبان برای انتخابات ریاست جمهوری آینده، مانند سال 84 است؟ گفت: وضعیت اصولگرایان و اصلاح طلبان مثل همیشه است؛ سیاست ورزی در ایران مبهم است و چیزی نسبت به دوره های گذشته تغییر نکرده است. معمولا همه در دقیقه 90 تصمیم می گیرند و همه چیز در ابهام است، کسی صریح و روشن صحبت نمیکند. متاسفانه ایده سیاست ورزی در ایران اینگونه است و مختص اصلاحطلبان، نیست.او افزود: در حال حاضر بسیاری منتظرند که ببینند نتیجه انتخابات آمریکا چه می شود و این برای کشور بد است و به نظر من تصمیم انتخاباتی اصلاح طلبان پایان سال مشخص میشود

معاون روحانی جوابِ مجلسیها را داد

مهر نوشت : درحالیکه برخی نمایندگان به لوایح ارسالی از دولت انتقاد داشتند و گفته بودند در لوایح دولت یک خط در باره حل مشکلات و مسائل اقتصادی کشور وجود ندارد، معاون پارلمانی رئیسجمهور گفت: دولت نزدیک به 67 لایحه به مجلس تقدیم کرده است که 25 لایحه اقتصادی است و خلط مبحث پیش آمده، به جهت معیاری است که نمایندگان از لوایح اقتصادی دارند.

محمود احمدی نژاد یک نارنجک بین اصولگرایان منفجر کرد

مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که آیا جامعه روحانیت به تنهایی می تواند همه اصولگراها را برای معرفی کاندیدای نهایی دور هم جمع کند یا خیر، عنوان کرد: به نظر من تشکلهای اصولگرا چندین سال است از جامعه روحانیت عبور کرده اند و نقش پدری آن را قبول ندارند. احمدی نژاد در سال 84 یک نارنجک بین همه اصولگرایان منفجر کرد و جامعه روحانیت هم در آن میان قربانی شد. در سال 92 هم دیدیم کاندیداهای اصولگرا به نظر آیت ا… مهدوی کنی توجه نکردند و نامزدهای متعددی داشتند و به بیانی دچار تکثر نامزد شدند.

توصیه امیریفر به تندروها : مراعات شرایط کشور و مشکلات را بکنید

امیریفر روحانی اصولگرا و از چهرههای سابقاً نزدیک به احمدینژاد درخصوص اظهارات برخی نمایندگان با محتوای توهینآمیز نسبت به رییسجمهور، گفت: در هر دوره وقتی یک انتخابات برگزار میشود، این افراط و تفریطها هم وجود دارد. اما با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم و مشکلاتی که با آنها مواجه هستیم، بهتر است که افراد مراعات این شرایط و همچنین مراعات نظام را بکنند و از اظهارنظرهای تند بپرهیزند تا به اختلافات موجود دامن زده نشود و دشمن از این سواستفاده نکند.

ابطحی: انگار تیم نظرسنجی انتخابات سال 84 رفته بودند آمریکا

محمدعلی ابطحی رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت اصلاحات با یادآوری انتخابات 84 در حساب کاربریاش در توئیتر نوشت: روز قبل انتخابات سال 84 به دفتر اقای خاتمی رییس جمهور رفتم. آخرین نظر سنجی رسمی را اورده بودند. هاشمی اول بود و با فاصله زیاد، یکی به آخر احمدی نژاد بعد کروبی ولی هاشمی اول، احمدی نژاد دوم و کروبی سومشد احتمالا همان تیم نظر سنجی رفته بودند آمریکا!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت