غرضی: ۵ هزار اولاد مدیران اصلاح‌طلب و اصولگرا در آمریکا زندگی می‌کنند

محمد غرضی، کاندیدای انتخابات سال ۹۲ می‌گوید: اصولگرایان تمام حاکمیت، دولت، مجلس و قوای قضاییه را می خواهند، کما اینکه اصلاح طلبان نیز همین گونه هستند، منتهی با هم تعامل می کنند، یعنی بخش های مختلف را به هم واگذار می کنند و در یک چیز شریک هستند: زیر زندگی و زیر معیشت برای مردم؛ یعنی آنها در این شراکت دارند و بقیه را بین هم تقسیم می کنند. شما ببینید از این ۵ هزار اولاد مدیران اصلاح طلب و اصولگرا که در آمریکا هستند چگونه امتیازات را بین خودشان تقسیم کرده اند و اصلا مشخص نیست که او پسر یک اصولگرا است یا پسر یک اصلاح طلب. شما کشور را مقداری سیاسی می بینید و من بیشتر آن را اداری می دانم. آنها در بالا دعوای زرگری راه می اندازند و در زیر منافع را تقسیم می کنند.

وکیلی: اصولگرایان با انقراض ژنتیک مواجه هستند و اصلاح‌طلبان با انقراض نسل

عضو هیئت رئیسه مجلس دهم گفت: با شکل گرفتن مجلس یازدهم متوجه شدم ای یاد بیداد، اگر اصلاح طلبان دچار انقراض نسل هستند اصولگرایان هم دچار انقراض ژنتیکی شده اند.
محمدعلی وکیلی افزود: انتظار همه ما این بود که مجلس یازدهم مجلسی با نرم کارشناسی بالاتر از مجلس دهم باشد و رفتار دقیق تری نسبت به مجلس دهم داشته باشد، ولی تا اینجا برخلاف این انتظارات عمل شده است.

راه مذاکره با آمریکا در چارچوب برجام بسته نیست

کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به خروج آمریکایی‌ها از برجام گفت: آمریکایی‌ها از برجام خارج شدند و خسارات زیادی را به ما وارد کردند و نباید برای بازگشت منتظر امتیاز باشند بلکه اگر تمایل به مذاکره، آن هم در چارچوب ۱ + ۵ دارند، باید به برجام بازگشته و تحریم ها را لغو کنند. در این صورت ما در چارچوب برجام مذاکره می کنیم و این راه بسته نیست.

پالس‌های غلط به آمریکا، پیام ملت ایران نیست

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه پالس‌های غلط به آمریکا، پیام ملت ایران نیست، اظهار کرد: پیام ملت ایران، پیام ایستادگی فعال، تولید قدرت در حوزه امنیتی و اقتصادی و نمایش اقتدار در همه ابعاد است. پیام ملت ایران پیام ضعف نیست و با مجاهدت، ایستادگی و مقاومت دشمن را مأیوس خواهد کرد.

وزارت اطلاعات و سپاه تبعات افزایش قیمت بنزین بدون اقناع عمومی را هشدار داده بودند

فعال سیاسی با تاکید بر اینکه روحانی بدون اقناع افکار عمومی قیمت بنزین را افزایش داد، گفت: وزارت اطلاعات و سپاه اتمام حجت کرده بودند که این اقدام می ­تواند واکنش تند مردم را به همراه داشته باشد. ترقی به عدم توجه دولت به جامعه اشاره کرد و افزود: متاسفانه دولت بدون اینکه هیچ توجهی به جامعه و افکار عمومی داشته باشد، یا مردم را آماده کند و به اقناع مردم نسبت به این تصمیم بپردازد، این افزایش قیمت را صورت داد که موجب سوءاستفاده دشمنان از این مسئله شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یعقوبی – رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی از اجرای طرح کنترل و برخورد با

بیشتر

غلامی – رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری ۳۲ سارق با اجرای

بیشتر

بصیرت – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از ابلاغ مصوبه وزیر نیرو در

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت