عملکرد دولت با سرنوشت رأی اصلاحطلبان در ۱۴۰۰ گره خورده است

یک عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاهها با بیان اینکه افکار عمومی تفکیکی میان اصلاح طلبان و دولت قائل نیست، گفت: سرنوشت اصلاحطلبان در انتخابات ریاست جمهوری به عملکرد دولت گره خورده است و باید کمک کنیم تا دولت در سال پایانی خود موفقیت کسب کند. محسن رهامی درباره برنامه جریان اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: اصلاحطلبان فعلا در این زمینه نظر قطعی ندادهاند و جلسات اتاقهای فکر به صورت محدود به خاطرشیوع بیماری کرونا تشکیل میشود. این عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاهها در ادامه اظهار کرد: نمایندگان مجلس به جای توجه به منافع ملی و آوردن مردم به پای کار به فکر منافع جناحی خود هستند و در تلاش هستند که اصلاحطلبان سرکار نیایند مثلا تا اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، میخواهند سقف ۷۰ سال را تعیین کنند تا افرادی مثل سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات دیگر نتوانند وارد انتخابات ۱۴۰۰ شوند. آنها در واقع میخواهند قبایی اندازه خود بدوزند در حالی که این اقدامات به نفع کشور و نظام اسلامی نیست.

شاید در یک فضای ملتهب انتخاباتی، دوباره پوپولیستها به قدرت برسند
عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری میگوید: سیاستمداران واقعی در دو جناح اصلاحات و اصولگرا هیچگاه برای اخذ رأی از مردم، متوسل به ارائه شعارهای عوام فریبانه نمیشوند. محمد ناظمی اردکانی، فعال اصولگرا در خصوص احتمال قدرت گرفتن پوپولیست ها در ۱۴۰۰ هشدار میدهد، اما بر این باوراست که حنای این دست از سیاسیون دیگر در میان مردم رنگی نخواهد داشت. او البته معتقد است؛ شاید در یک فضای ملتهب انتخاباتی، دوباره پوپولیستها به قدرت برسند. وی میگوید؛ زمانی میتوان به استقرار یک دولت جوان انقلابی امیدوار بود که برخی از پیران عالم سیاست
دیگر سودای ورود به عرصه رقابت انتخاباتی را نداشته باشند و راه را برای حضور افراد کارآمد باز بگذارند.

جاسبی: ادعای خروجم از کشور با ۱۲۵ هزار میلیارد، تخریب ناشیانهای بود

رییس سابق دانشگاه آزاد با بیان اینکه از ابتدای انقلاب با تخریبها آشنا هستم، گفت: موضوع خروج من از کشور با مبلغ ۱۲۵ هزارمیلیارد تومان، ناشیگری مدعیان بود چون رقمی را گفتند کسی باور نمیکرد حتی افرادی به من گفتند با این رقم به شکل طبیعی مشکل حل میشود و نیازی نیست تا کاری انجام دهید. «عبدا… جاسبی» گفت: تخریب در فضای مجازی برای خیلیها به موضوعی رایج تبدیل شده است. سال گذشته که چنین مطلبی شایع شد علت را جویا شدم برخیها گفتند در این باره مصاحبه یا شکایت کنم. وی افزود: به پیشنهاد رئیس قوه قضائیه یکسال است شکایت کرده ام ولی از آن نتیجه ای نگرفتم و شاهد هستم این مطالب بار دیگر منتشر میشود.

ترامپ: پیروز شوم ایران خیلی سریع توافقی با ما امضا میکند

رییس جمهوری آمریکا که پیشتر از توافق با ایران ظرف یک ماه و سپس سه هفته در صورت پیروزی او در انتخابات گفته بود، این بار مدعی شد که ایران ظرف یک هفته با واشنگتن توافق میکند. ترامپ که برای پیروزی در این انتخابات به شدت به وعده توافق با ایران احتیاج دارد، گفت: اگر ما پیروز شویم، ایران خیلی سریع میآید و توافقی را با ما امضا میکند. من میگویم ظرف یک هفته، اما اجازه دهید یک ماه به خودمان فرصت دهیم.

جنگ بد است خلاص
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صفحه توئیترش نوشت: با وجود آنکه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به عطش ایالات متحده برای جنگ با هدف پر کردن جیبهای «آن کمپانیهای فوقالعاده» اذعان دارد، خود او سخت مشغول بازارگرمی برای فروش «تجهیزات نظامی زیبای» همان کمپانیها به منطقه ماست.وی خاطرنشان کرد: متوجه [منظور] او هستیم. او معتقد است جنگ سرد خوب است، چون به سود تجارت است، اما جنگ گرم نه.ظریف تصریح کرد: “جنگ” بد است، خلاص.

هر دولتی سر کار بود همین میشد

عضو هیئت علمی دانشگاه اعتقاد دارد: دولت باید به سمت پروژهها و برنامههای کوتاهمدت برود. به اعتقاد قنبری، دولت دوازدهم هر چه در چنته داشت، به میدان آورد و نهایت توان خود را به کار بست. البته اشکالاتی هم وجود داشت، ولی بعید میدانم اگر کسی دیگری اکنون رییس جمهوری بود، وضعیت بهتر میشد.

۵ کاندیدای نظامی از سوی اصولگرایان

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: به هر حال حدود ۱۵ نفر کاندیدایی که مطرح هستند شاید ۵ نفر نظامی هستند. ترقی افزود : وقتی ما می گوییم یک دولت جهادی نیاز داریم که یک حرکت جهشی را در امور اجرایی کشور داشته باشیم که عقب ماندگیها را جبران کند؛ این نیروهای جهادی عمدتا مثلا تجلیاش در نیروهای نظامی هستند که ظرف این مدت هم خودشان را نشان دادند که میتوانند، بسیجی وار و جهادی وار کار را در اجرا، پیش ببرند.

زنان برای ۱۴۰۰ نامزد معرفی میکنند؟

عضو جبهه مشارکت ایران اسلامی گفت: حضور زنان در انتخابات ۱۴۰۰ و معرفی کاندیدای زن اصلحطلب را در دستور کار داریم اما هنوز برای معرفی کاندیدا بررسیها ادامه دارد. راکعی بیان کرد: طبق قانون اساسی نباید زنان برای کاندیداتوری در ریاست جمهوری منعی داشته باشند این یک حق است و آن را دنبال می کنیم.

نمکی خطاب به امام جمعه ملارد: کوچکترین ملال خاطری از شما ندارم

وزیر بهداشت در واکنش به عذرخواهی امام جمعه ملارد از اتهاماتی که به فساد پسرش در وزارتخانه او زده بود طی نامهای نوشت: اینجانب کوچکترین شکواییه و یا ملال خاطری از جنابعالی ندارم و امیدوارم با آرامش خیال در کنار مردم شریف و نیازمند آن منطقه دل بسوزانید و ارشاد فرمایید.

مایکروسافت: هکرهایی از روسیه، چین و ایران انتخابات آمریکا را هدف گرفتهاند

شرکت مایکروسافت مدعی شد که هکرهای مرتبط با روسیه، چین و ایران برای تجسس بر افراد و گروه هایی که در زمینه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا فعال هستند تلاش می کنند. این شرکت گفت که هکرهای چینی حملاتی را علیه افراد مرتبط با کمپین آقای بایدن انجام داده اند و هکرهای ایرانی به تلاش ها برای هدف گرفتن افراد مرتبط با کمپین ترامپ ادامه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سربازی – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس در آئین تجلیل از خیرین مدرسه

بیشتر

دادرس مقدم – «همه ما برای بارش باران دعا می‌کنیم اما غافل از آنکه خدا به

بیشتر

یادم می آمد که مسئولان ما خوششان آمده بود که هر موضوعی پیش می آمد

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت