علم‌الهدی: این‌که بخواهید فضای مجازی در روستا‌ها اجرا کنید، به مصلحت نیست

آیت ا… علم الهدی گفت: این‌که اگر به‌عنوان شبکه شاد بخواهیم مسئله فراگیری آموزش‌وپرورش را در همه کشور حل کنیم، قابل حل نیست؛ این‌که شما بخواهید وسایل رسانه‌ای و دستیابی به فضای مجازی را در اقصی نقاط کشور، در روستاها و در دهات اجرا کنید، معلوم نیست به مصلحت باشد؛ یعنی بردن تبلت و وسیله رسانه‌ای و لپ‌تاپ در یک روستای دوردست کشور و در اختیار بچه روستایی گذاشتن، به همین‌جا تمام نمی‌شود، وارد شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های مضری می‌شود که متأسفانه در جامعه ما فضای مجازی مدیریت‌شده نیست، مدیریت نمی‌کنند.

روحانی هم باید به مدرسه برود

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره بازگشایی مدارس و الزام دانش‌آموزان برای حضور در کلاس‌های درس، گفت: در رابطه با کرونا تا به امروز آقای رئیس‌جمهور چند دسته گل به آب داده است که آخرین آن بازگشایی مدارس و آموزش حضوری است. شهریاری ادامه داد: حالا که ایشان می‌گویند که بچه‌ها باید در مدرسه حضور پیدا کنند، ای کاش خودشان هم امروز از طریق فضای مجازی زنگ شروع سال تحصیلی جدید را نمی‌زدند و در یک مدرسه حاضر می‌شدند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگرانی جدی ما دستکاری بازار بورس است

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نگرانی جدی ما از دستکاری بازار بورس است، گفت بورس، باید اطلاعات ریسک شرکت‌ها را شفاف به مردم اعلام کند. پورابراهیمی اظهار کرد: اگر عملیات واقعی اتفاق نیفتد نباید انتظار داشت سودآوری تحقق یابد و قیمت سهام افزایش یابد.

مشاهده دارایی سهام عدالت امکانپذیر شد

سخنگوی سهام عدالت از نحوه مشاهده تعداد سهام فروخته شده سهام عدالت خبر داد. فهیمی گفت: دسترسی به اطلاعات سهامداران اعم از اینکه تعداد سهام، کدام دارایی‌شان کم شده، کدام باقی مانده و ارزش روز دارایی‌شان چقدر است، امکانپذیر شده است.وی ادامه داد: همه اطلاعات سهامداران در sahamedalat.ir قابل مشاهده است.

رئیس جمهور: شاید والدینی نخواهند فرزندشان را به مدرسه بفرستند؛ ما اجباری نداریم

رئیس‌جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا از صدا و سیما خواست برای اطمینان مردم، دوربین را به مدارس ببرد و واقعیت را نشان مردم بدهد. او گفت: شاید والدینی نخواهند فرزندشان را به مدرسه بفرستند، ما اجباری نداریم. ما که نمی خواهیم دستبند بزنیم و دانش آموز را بیاوریم. تعلیم و تربیت، پرورش هم هست و مدرسه یک محیط هست و نمی شود همه اش را به خانه برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت