ظریف: عده ای از ترس کاندیداتوری من، مدام کارشکنی می کنند؛ خیالتان راحت، کاندیدا نمی‌شوم

رئیس دستگاه دیپلماسی کشور گفت: درباره تبعات افزایش ناگهانی قیمت بنزین در آبان ۹۸ هشدار داده بودم. ظریف با بیان اینکه خیالتان راحت باشد کاندیدای ریاست جمهوری نمی شوم ولی برای اجماع ملی در سال ۱۴۰۰ تلاش می کنم افزود: عده ای از ترس کاندیداتوری ظریف در انتخابات سال آینده مداوم در کار وزارت خارجه کارشکنی می کنند.

اصلاح‌طلبان از عملکرد دولت تبرئه نمی شوند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خطاب به اصلاح‌طلبان، گفت: نمی‌توانید خود را از اینکه عامل بیشتر مشکلات و نارضایتی‌های مردم از دولت هستید، تبرئه کنید. بادامچیان متذکر شد: صادقانه سخن بگویید و عذرخواهی کنید و اگر می‌توانید اعلام کنید که نگاه به غرب را تبدیل به نگاه به ملت و حمایت‌های داخلی خواهید کرد. شاید شما را ببخشند و خیر شما در این مسیر است.

انتقادآشنا از سفر نمایندگان ؛ نمایشی ست یا انتخاباتی؟

آشنا مشاور رییس جمهور در توییترش خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نوشت: «سفرها را چند ماه زود شروع نکرده‌اید! این سفرها برای دیدن است یا دیده ‌شدن؟این سفرها نظارتی است، زیارتی است، نمایشی است یا انتخاباتی؟»

واکنش یک نماینده به انتقاد آشنا از سفرهای انتخاباتی

اردشیر مطهری، نماینده مجلس یازدهم در توئیتی با هشتگ های زخم بستر و حرف مفت خطاب به آشنا، مشاور فرهنگی رئیس جمهور نوشت: اگر کار نمی کنید و نگران زخم بستر خودتان و درد و رنج مردم نیستید، جای تعجب ندارد. لااقل حرف مفت نزنید و مردم را عصبانی تر نکنید.

روحانی اصلاح طلب : اصولگرایان هم باید به خاطر اوضاع کنونی از مردم عذرخواهی کنند

احمد مازنی، روحانی اصلاح طلب گفت: مردم حاکمیت را یکپارچه میبینند و هم جناح‌ اصلاح‌طلب و هم جناح‌ اصولگرا باید به اندازه سهم خود در ایجاد وضعیت فعلی عذرخواهی کند. دولت روحانی و دولت احمدی نژاد هم باید به سهم خود پوزش بطلبد، اما در کنار عذرخواهی باید برنامه هم داشته باشند تا وضعیت را از حالت فعلی خارج کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت