طرح جدید واگذاری زمین به مردم با اقساط ۱۰ساله

تسنیم- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای کنترل اجاره‌بها لازم است کنار صنعت اجاره‌داری سنتی، شرکت‌های اجاره‌ای را هم تعریف کنیم. محمود محمودزاده افزود: با هدف تأمین مسکن اجاره‌ای بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت پیشنهادی را به هیئت دولت دادیم که خوشبختانه تصویب شد که دولت بر اساس آن می‌تواند زمین ۹۹ساله در اختیار شرکت‌های اجاره‌ای حرفه‌ای یا نهاد‌ها و دستگاه‌های عمومی بگذارد که این‌ها تولید مسکن اجاره‌ای کنند. وی گفت: مصوبه بعدی موضوع فروش اقساطی زمین بود، چون در طرح اقدام ملی، بخشی از زمین‌ها به‌مدت ۹۹ سال واگذار و بخشی از آن به‌عنوان فروش اقساطی که با مصوبه دولت ۱۰ساله اقساط می‌شود. وی اضافه کرد: در این بخش برای متقاضیان حقیقی بدون کارمزد و با قیمت کارشناسی روز محاسبه می‌شود، ولی آن‌ها تا ۱۰ سال اقساط پرداخت می‌کنند که البته ۲ سال به‌عنوان دوران ساخت، تنفس دارد و این زمین‌ها مستقیم به مردم واگذار می‌شود.

وام ۲۰ میلیونی برای ازدواج فرزندان بازنشستگان

تسنیم-بازنشستگان کشوری برای ازدواج فرزندان وام ۲۰ میلیونی می‌گیرند. فتح ا… شعبانی، معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مشمولان دریافت یک هزار فقره تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری پس از قرعه کشی، اولویت بندی و راستی آزماییِ مدارک و اسناد ارسالی، مشخص شده‌اند و پرداخت تسهیلات به حساب این عزیزان از امروز آغاز و تا پایان هفته به اتمام خواهد رسید.

حذف مالیات شرکت‌هایی که می‌خواهند بورسی شوند

ایسنا-جزییات حذف مالیات شرکت‌هایی که می‌خواهند بورسی شوند اعلام شد. حسن امیری نایب رئیس سازمان بورس گفت:ماده‌ای در قانون مالیات‌ها وجود دارد که می‌تواند مالیات قطعی شده یک شرکت را عطف به ماسبق کند. این مصوبه کمک می‌کند که عطف به ما سبق شدن پرونده‌های قطعی شده مالیاتی دیگر اتفاق نیافتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت