شاید ناچار به اعمال محدودیت کرونایی شویم

رئیس جمهور گفت: در صورت عدم رعایت دستورالعملهای بهداشتی و بروز موج جدید کرونا، ناچار به اعمالمحدودیت خواهیم بود. روحانی با توجه به شیوع مجدد بیماری در برخی مناطق کشور کرد که این روند نشان میدهد متاسفانه انتظار کادر درمان فداکار از برخی مردم عزیز کشورمان برای رعایت دقیق دستورالعملهای بهداشتی برآورده نشده است. وی از کمیتههای امنیتی نیز خواست با تشدید نظارتها،برای کسانی که عامدا و علیرغم تذکرات چند باره همچنان از عمل به دستورالعملهای بهداشتی طفره میروند و سلامت جامعه را به خطر میاندازند، اعمال مجازات و از جمله معرفی به افکار عمومی را در دستور کار قرار دهند.

با مردم صادقیم ؛ عوام فریبی نمی کنیم
معاون هماهنگ کننده سپاه در خصوص موضوع هواپیمای اوکرایی گفت: قرائن بسیاری وجود داشته که ما میتوانستیم خودمان را به آن آویزان کنیم و بگوئیم اشتباهی انجام نشده و دشمن جنگ الکترونیک کرده، رسانههایی که روش دشمن را در لاپوشانیها و در کلاهبرداری و عوام فریبیها میبینند انتظار دارند که ما هم همانطور عمل کنیم در حالیکه ما با مردممان صادقیم اشتباه کردیم میگوئیم اشتباه کردیم مردم هم قدر این صداقت را میدانند و به هین دلیل اعتماد دارند، ما هم دنبال عوامفریبی نیستیم.

چرا مشکلمان را با آمریکا حل نمی کنیم؟
روحانی اصلاح طلب گفت : ما چند سال است گرفتار مشکلات اقتصادی هستیم و بنده هم بر این باورم که پارهای از مشکلات ما دست آمریکاست اما سوال اصلی این است که چرا بعد از ۴۰ سال نباید مشکلمان را حل کنیم؟ فاضل میبدی افزود : روحانی بعد از به ثمر رسیدن برجام از برجام ۲ در زمان اوباما سخن گفت و باید روی این مساله میایستاد. شیطنت آمریکاییها با توجه به سوابق قبلی، قابل پیشبینی بود اما نکته مهم، حل اقتصاد کشور است و موقعی حل میشود که تحریمها برداشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر- عصر شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه خبری تلخ، مردم ایران و جهان را در

بیشتر

خبر شهادت آیت الله رئیسی همه ما را شوکه کرد.رئیس جمهوری که الحق مردمی بود

بیشتر

در پی حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور، آیت الله رئیسی به شهادت رسید.بالگرد حامل

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت